søndag den 3. november 2013

OSH # 74 2013

 
 
Til scrap'n'dream fik OSH leveret en stor pose med rester fra Maybritt B. - og da jeg var i HQ for at pakke julekort, fik jeg en posefuld med hjem til at "lege" med. Der er blevet VILDT mange kort med disse rester, papirer, dims og pynt.  Jeg har stemplet en stor stak kort med forskellige tekster og af og til også tilsat "egen" pynt og baggrund... alligevel er det altså imponerende, hvad der kan blive ud af sådan en blandet pose =0)
Når jeg viser kort fra posen vil jeg selvfølgelig prøve at huske at notere at kortene stammer herfra - men det kan jo "smutte".
De første kort ses her. Med lidt MS bort, en fuglegren (tak Charlie) og lidt baggrundspapir blev der disse 3 kort ud af lidt turkisfarvet papir. =0) 
TAK... 1000 tak.... fordi du tænkte på OSH, Maybritt...
 
Tak fordi du kiggede her forbi....
Jeg håber du har haft en dejlig week-end...
SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Bodil Bording Hansen sagde ...

Super søde "rester" kort i en skøn farve.
Du kan jo bare det der med rester, og det kommer jo pigerne og drengene til gode dernede i ørkenen :o)
Knus Bodil

Karina Beck sagde ...

Hvor er du god til at lave restekort!
God søndag aften.

Sivsko sagde ...

Det er blevet nogle rigtig gode kort - altid godt med rester :-)

Mette sagde ...

Uhhh...Margit !
Jeg har SÅ mange rester at jeg er ved at drukne i dem. Du er altså en mester på det punkt...Jeg glæder mig til vi ses om 19 dage...

May Britt sagde ...

Rigtig søde kort af rester og selvfølge tænker jeg på OSH når jeg har noget jeg ikke lige får brugt og som bare ligger... så heller det gør nytte og får desværre ikke så tit selv lavet kort til OSH og vil gerne støtte på den ene eller anden måde... dejligt I kan bruge det...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...