torsdag den 28. november 2013

OSH # 87 2013 JULEKORT




Disse kort BEHØVER jo ikke være julekort... men kan også bruges som en vinterhilsen. Pingviner og isbjørne var pynt fra Maybritts pose - papiret hentet fra de meget mørke gemmer ;o) - dejligt, at der pludselig blev anvendelse for det også...

Det har været RIGTIG sjovt og udfordrende med den kæmpe store pose med blandede rester fra Maybritt B. Der er stadig lidt ark tilbage, men de bliver gemt til kort efter juleferien. Alt julepapir og juledims er blevet brugt op til mængder af kort til OSH.
1000 tak igen.... fordi du tænkte på OSH.

Det næste stykke tid vil jeg hellige mig de julekort, jeg har lavet dels af mine egne materialer og også af lidt rester fra GODTEPOSEN fra Maybritt, og som allerede er på vej retur til DK efter at være blevet brugt i ørkenen (håber jeg) =0)

Lige om et par dage tager vi jo hul på julemåneden.
Jeg deltager ikke i juleblogging i år - men glæder mig til at følge jer på sidelinjen ;o)

Hav en god dag...
SES 

 
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor er de søde de kort og anvendelige, som du skriver.
Jeg prøver om jeg kan klare julebloggingen igen i år. Nu får vi se.....

Knus fra 3 til 2.

May Britt sagde ...

Meget søde kort du har fået ud af pingviner og isbjørnene... De er faktisk fra en kæmpe blog candy jeg vandt hos Dorthe P.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Ja, de er super søde kort, og utroligt SÅ mange kort du har fået ud af den raste pose :o)
Knus Bodil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...