onsdag den 11. juni 2014

OSH # 36 2014

 
Tre tøsede kort, som kan anvendes til mange lejligheder. Super enkle og ret hurtigt produceret.
Synes det er vigtigt at man får MS punchens kanter til at være så lige over hinanden som muligt. Det giver det pæneste resultat. Sommerfuglen er også MS.

Jeg lavede også nogle stykker til min egen kortkasse nu jeg var i gang ;o)

Og så fejrer prinsgemalen 80 års fødselsdag i dag. Utroligt som tiden løber...
P.t. bor de jo i kommunen  ;o)   og de bliver så vidt jeg har forstået vinteren over, fordi der skal laves tag på palæet i Kbh. (tror jeg det var).

Vi må se at få en tur til "det hvide slot" med Herbert og Sofie. De har slet ikke set soldaterne marchere og spille... =0). Godt sommeren er lang!

Hav en dejlig dag.
SES

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super flotte kort og farve er rigtig lækket, sommerfugle die er bestemt en der kommer på ønsker seddel , fortsat god dag, mvh Vikki

Bodil Bording Hansen sagde ...

Rigtig fine tøse kort, og farverne helt rigtige til tøser-piger og damer ;0)
Knus :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...