mandag den 30. juni 2014

Vores svoger...

 
... har fødselsdag i morgen. Han fylder 80 og da han selv er "Ole opfinder" har jeg lavet ét af de kort, vi har set på "HOW2SCRAP" - på dk4.

 
Jeg har lavet vandfaldskort flere gange før... og de plejer at være "drengesucces'er"...
 
 

 
Indeni har jeg sat ur-papir, for at holde "stilen" fra forsiden.

Verset er fra SS-side med tekster til kort.
I fredags viste jeg gavekortet, som han skal have.

Han besøger ikke min blog... derfor får I lov at kigge med før tid... ;)
Han ved heller ikke, at han skal holde fødselsdag... det er SURPRISE... fra hans børn ;)... fnis

Og så er det juli lige om lidt....
Sikke dog tiden flyver.
SES

5 kommentarer:

May Britt sagde ...

Rigtig lækkert kort...

Annette / aka sagde ...

Det var dog et lækkert kort, og en fin ide til sådan en opfinder.
Det lyder som noget af en supprice-dag. God fornøjelse.
Knus fra 2 til 2.

Mette sagde ...

Flot kort...både sjovt at lave og sjovt at give væk...

Bodil Bording Hansen sagde ...

Et super fin kort, og sjovt med det "vandfald". :0)
Knus her fra

Dorit sagde ...

Elsker vandfaldskort, men har godt nok ikke fremstillet mange... jeg er jo mest til LOs.
Hvordan mon han tog surprisen :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...