lørdag den 18. juli 2009

jul 2008


Jeg ved ikke hvad der går af mig... men på den varmeste dag i år (scrap'n'dream i Høje Tåstrup) startede jeg på dette LO. Jeg kunne ikke nå at gøre det færdigt, men det er det så blevet nu.
Da drengene skulle fotograferes med årets træ var de meget generte (ikke at det er det, der ellers kendetegner dem ;o)) så farmand sagde:"smil til farmor"... og det blev der så lidt skæv mund og lidt fjol ud af... men man kan jo sagtens selv tolke udtrykkene på en anden måde, ikk'?? ;o) ;o) ;o)
Det er BG Fruitcake (vild med det papir), punchede grangrene, QK Jolly gift set til alfabet og pynt samt div. brads.
God weekend - tak fordi du kom forbi - og tak for jeres altid søde kommentarer.
Det gør det hele lidt sjovere ;o)

Posted by Picasa

4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjjjj hvor er den dog bare herlig, og et flot alfabet, hvad er det for en???.herlige billeder også.

Dorit sagde ...

Også lækkert papir det BG. Og hvor er det søde jule-LO's, du er da vist rigtig kommet i julesteming ! Kan godt li' grangrenene og kuglerne.
Er det ikke julestegen der går der i indhegningen ?

Charlie sagde ...

Det må da have været for at holde "varmen" den dag at du fik lyst til jule LO. Jeg har set den IRL og den er SÅ fin. Tak for i går/dag kl. blev jo pludselig MANGE. Som altid HYGGELIGT.... Vi ses senere på ugen. Knus

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Måske er det netop pga varmen, at du blev inspireret til at scrappe de her cool vinterbilleder. Det blev et dejligt layout.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...