mandag den 27. juli 2009

Jul igen, igen


Jeg venter på en stak billeder fra vores Thailandstur (langt om længe)... og så var det... at mens vi venter...(det sender tanker til jul, ikk'?)
Så der er godt nok liiiige blevet lavet et par jule-LO'er til drengenes album. Her er de alle 3, men dette LO er til Carl's album. Viggo og Osvald's kommer en anden dag ;o)

Som det fremgår at titlen er det julemanden der var sød at kigge forbi med gaver til de artige drenge... =0)

Det er BG juleserien, rød bassil, QK Jolly, julemandshoved, julemandsstøvler,julemand med rensdyr, skilt til tekster. Alfabetet er QK Banana split. Sizzix julestjerneblomst.

Tak fordi du kom forbi og hav en god aften.

Posted by Picasa

8 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjj hvor er den flot, og hvor jeg synes det er htggelig at se juleloer i juli, ha en god aften

Heidi sagde ...

hvor hyggeligt med jul - og især nu her i aften hvor der nu er mørkt og regner ;o)

Charlotte sagde ...

Hvor hyggeligt! Glæder mig allerede til jul ... på trods af jeg ikke vil have sommeren til at ende. he he.
Skønt layout med fin julestemning.

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud! Flot dobbelt layout. Jeg har vidst også et lille hængeparti i forhold til Victors første jul...

Dorit sagde ...

Jeg er nok en af dem der sukker over alt julehalløjet, men det er jo sjovt nok når der er mindre børn. Men efterhånden synes jeg jo det er forretningsfolkenes fest. Bortset fra det synes jeg det er en rigtig smart idé med den gennemgående "stribe" julepapir til et dobbelt-LO, den idé kan jo så udmærket også bruges uden for juletiden, hi-hi !! Bare ik' med julepapir altså ...

Dorit sagde ...

Hej Margit.
Jeg vil ønske jer den allerdejligste tur til Toscana, det er et vildt skønt område, håber for jer, at det liiiige bliver knapt så varmt, som da vi var der, det var lige too much ! Glæder mig til dine fotos og LO'er !
Hilsen Dorit

Gitte sagde ...

Ej hvor er det et kanon flot dobbelt juleLO. Sikke mange skønne QK detaljer. Jeg er helt vild med det alfabet du har. :)Flot opsætning af papir og billeder.:O
Uh jeg glæder mig til at se flere LO fra Thailand
Du må ha' en rigtig dejlig uge.:)

Kirsten sagde ...

Sikke et hyggeligt jule-LO. Det ser rigtig godt ud, at du har ladet mønsterpapiret gå i den skrå bane over begge sider, det er en rigtig god måde at "samle" dem på.

Tusind tak for din søde kommentar på min blog. Det har været sjovt at stifte bekendtskab med din blog, her sker godt nok meget, så jeg vil helt sikkert tit kigge forbi.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se dine Thailands LO'er.:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...