søndag den 5. juli 2009

Præmie fra Anne Bente...


Se, hvad jeg har vundet....
Anne Bente havde lavet en fin RAK med en overraskelse...
det fine stempel...som allerede i den årle morgenstund er monteret og afprøvet :o)...
1000 tak skal du have.
Da jeg kom hjem fra Scarp'n'dream igår, lå pakken på bordet og ventede på at blive åbnet :o)

Jeg glæder mig til at bruge de fine ting... og mon ikke der kommer billeder af en lille køkkenskriver på nogle af siderne ;o)

På scrap'n'dream i går havde vi en rigtig fin dag. Lokalet var dejligt stort - vi havde alle god plads at arbejde på. - et fint udbud af "butikker" som sørgede for et "blødt" dankort - lækker mad og i rigelig mængde - masser af soft ice (MUMS... den var go'!!)...
- masser af præmier - og så MANGE søde scrappere til alle sider.
Kun Vorherre havde beriget os med for megen varme.... så tilsidst var det svært at tænke... :o)

1000 tak til Britt og Annette for et super godt arrangement.
Det var min første scrap'n'dream... men ikke den sidste ;o)

Hav en dejlig søndag... her har vi truende mørke skyer... men endnu ingen regn... :o)
Tak fordi du kom forbi.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Sikke en flot præmie.

Det var hyggeligt, at snakke med dig på Scrap´n´dream.
Fortsat god weekend.

Anne Bente sagde ...

dejligt at det er nået godt frem, glæder mig til at se hvad du får lavet, ha en god aften.

Charlie sagde ...

Hej du - til lykke med din FINE præmie - softice - UHA dem ville jeg have indtaget flere end godt af i den hede. GODT jeg ikke var med. =0)

Betina Olesen sagde ...

Halløjsa... tillykke med præmien, skønne ting du har fået dig, glæder mig til at se dem i brug.

Lyder også til at det har været en god dag til Scrap'n'dream...

Hygge fra Betina

Heidi sagde ...

hvor lækker en premie - venter spændt på at se hvad du får lavet med det ;o)

Du spurgte hvad jeg bruger til at farvelægge med. Jeg bruger pt. kun copice tusser - er helt vilde med dem og jo næsten som at være barn hvor man sad og malede i malebøgerne, syntes rigtig hyggeligt ;o))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...