onsdag den 30. september 2009

Børnefødselsdag


Viggo fylder 5 år på næste lørdag. Han skal holde fødselsdag for drengene i børnehaven, og jeg fik lov at lave indbydelser. ;o)
Desværre ville Google ikke sætte billederne op, som jeg ville, så de er i en underlig rækkefølge :o(

Håber, at I kan tænke jer til det. På arket ved piratflaget kom invitations-teksten til at stå.
Charlie var behjælpelig med pirathat(bosscut) og stempler(panduro) til de små sørøvere. 1000 tak min ven (igen, igen)
Jeg købte selv de 4 dies(provo craft) med sørøveremner i Sverige samt "skattekortet" fra QK rev. og havde i forvejen "parchment" fra Sizzix. Jeg har malet med tusch og sværtet lidt kanter. Piratflaget er QK flagdug med pirathattens "knogler".

Stort arbejde, men sjov proces. Og det er jo sådan det er at være farmor. ;o) ;o) ;o)

Håber der kommer nogle gode billeder fra dagen.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjjj total lækkert, ja det er dejligt at kunne være til hjælp

Karina Beck sagde ...

Total seje invitationer. De må have været et hit både hos barn og forældre.

Gitte sagde ...

Ih hvor er de invitationer bare super seje. Ja jeg tror også at de bliver et hit.:)

Hvor er dine dobbeltLO bare skønne. :)

Charlie sagde ...

Hvor BLEV de fine og totalt seje. Du er en SUPER farmor er du. Især ved tanken om at Viggo er den første og der er en håndfuld mere der står og venter i kulissen.

Dejligt at "vi" har et fælles lager af dies - og nu har du jo nogle jeg ikke har... fnis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...