lørdag den 5. september 2009

Julemandens gave

Julemanden havde en guitar med i sækken til Viggo, og han blev bare SÅ glad. Straks blev den "taget i anvendelse"... og måske ligger der en lille rock-stjerne gemt i ham.
Det er onkel Henrik der er med på det ene billede.
Rød bassilkarton, papir fra Brenda Walton peppermint. Sizzix bjælder, noder og g-nøgle. Alfabetet er Moonlight (tak, Charlie) .
Tak for besøget. Jeg er rigtig glad for jeres kommentarer. Det gør det hele lidt sjovere ;o)
Hav en god dag.

6 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åh..... så skøn, og det ser ud til julemanden har været heldig med valg af gave.

Kirsten sagde ...

Skønt LO. Det er da herligt at se som Viggo stråler, han har da vist fået noget han har ønsket sig ;-D
Det er et rigtig hyggeligt LO.
Fortsat god week-end :-)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det er da cool, at julemanden lige vidste, hvad Viggo kunne tænke sig ;o) Det er et skønt layout, og jeg kan altså ikke skjule, at jeg bliver glad over at se julelayouts nu i september. Jeg glæder mig til det bliver jul.

Tak for at vi må kigge med her hos dig på bloggen.

Karina Beck sagde ...

Dejligt julelayout.
Kan du have en fortsat god søndag.

Charlotte sagde ...

Skønt julelayout. Billederne er så hyggelige - dejligt at julemanden kunne glæde ham så meget! :-) - og supert med noderne! Det giver lige prikken over i'et.

Charlie sagde ...

Sikken et fint juleLO. Og din Sizzix-bjælde med sløjfer er SÅ fin. Ja - pas bare på - ham Viggo skal nok blive "noget ved musikken".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...