søndag den 27. september 2009

Kongeslottet


Om lørdagen var vi med toget til Stockholm. Det var en god måde at komme ind i centrum, uden at skulle tænke på p-hus eller parkometer.
Vi havde læst os til Vagtparaden var klar ved slottet kl.12, og det passede perfekt. Der var godt nok RIGTIG, MANGE ANDRE, der havde fået samme idé (sjovt nok - ikk'?) - så hold da op, hvor jeg brændte mange billeder af (nærmest ud i luften) - godt det er digitalt... så man kan slette =0)
Men vi fik set det sjoveste, og så var det tid for Storkyrkan...
Jeg har brugt bassil karton, ved ikke helt hvor papiret er fra (:o/), Panduros krone, QK Tangarine og kanoner (tak - Charlie).
Hav en god dag - og tak fordi du kom på besøg.
God dag... tak for besøget...

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot layout! Du er rigtig god til at få tekst på.

Dorit sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Dorit sagde ...

Flotte billeder og fint med teksten, så vi kan følge med ! Er spændt på om du også har noget fra den gamle by, har nemlig tidligere set billeder derfra og der er skønne gamle bygninger.
Vedr. skyggestrikning så kan jeg kun anbefale Vibeke Høxbros bog "skyggestrik", der er også opskrifter på sjaler, trøjer, tasker og grydelapper, sidstnævnte er gode at starte med. Teknikken er ikke så'n til at forklare kort. Men hvis du strikker, så prøv, det er sjovt at strikke skyggestrikning.
(det var mig, der slettede sidste kommentar, fordi jeg skrev noget vrøvl)

Anne Bente sagde ...

total fint lo,du er god til de der dobbelt loer.

Heidi sagde ...

Wawww pust og hold da op der er sket meget hos dig siden sidst var på besøg :o) Du er super god til dine dobbel loér tror ski jeg skal ha prøvet sådan en dobbel skitse :o)

Rigtig god dag til dig

Charlie sagde ...

WAuW en flot side fra Slottet. Den krone er fin og guldoverskriften ser SÅ flot ud. Håber det skrider fremad med produktionen af små pirater osv. Knus

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Hvor er det fint med en guldoverskrift og de små kanoner er jo så kære. Herligt!

Kirsten sagde ...

Super flot LO, og sjovt med vagtskiftet osv. Det passer jo perfekt med guld på sådan et LO. Dine Lo'er er rigtig spændende fordi du fortæller så meget på dem. Jeg får helt lyst til at komme en tur til Sverige igen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...