onsdag den 23. september 2009

Svaner


I havnen var en lille svanefamilie slet ikke til at stå for. Jeg faldt pladask for hannens "det-er-mig-det-vogter-her"-attitude. Selvom der ikke er sommerfugle på billederne synes jeg bare papiret var sødt til billederne.
Det er igen Panduro - aqua collection - bassil karton og QK sommerfugle. Alfabetet er Sizzix Snickle Script.
Hav en rigtig dejlig dag og tak fordi du kom forbi min blog.
Jeg bliver så glad for jeres kommentarer. Det er jo det, der gør det sjovt...ikk'? c",)

7 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Svaner er bare noget af det smukkeste ... jeg elsker den fugl!
Dejlige billeder af den lille svanefamilie og jeg synes det blev godt med sommerfugle på! :-)
Og jo - det er skønt med besøg og kommentarer - det varmer og det gør det sjovt at blogge.
God dag til dig. :-)

Charlie sagde ...

Det papir er perfekt til hvis du spørger mig og flot med de blå QK sommerfugle. Ja svaner er imponerende og smukke - en værdig nationalfugl.

Gitte sagde ...

Hvor er det endnu et flot dobbeltLO du har lavet.Flot farve. Smukke billeder af den lille svanefamilie.Svaner er bare så smukke som de flyder stille hen over vandspejlet. Når jeg "fanger" en svane i linsen kan jeg næsten ikke stoppe med at tage billeder af den/dem.
Du må ha' en rigtig dejlig uge

Dorit sagde ...

Meget smukke svanebilleder du har taget. Sjov finte med det hvide "r" !

Anne Bente sagde ...

åh.... så smukke billeder, og et nydeligt lo der er blevet ud af dem,

Karina Beck sagde ...

Flot dobbeltlayout med smukke billeder.
Ja kommentarer gør det sjovt at blogge.

Kirsten sagde ...

Nøj hvor er det fint :-)
Jeg er vild med de flotte billeder, og du har ramt plet med hensyn til valg af baggrundspapiret, farven på sommerfuglene m.m
Skønt og enkelt LO i nogen kønne farver :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...