tirsdag den 21. august 2012

60 års fødselsdag




Vores mellemste søns svigerfar fejrer 60 års fødselsdag på lørdag, og det er anledningen til dette kort. De skal ha' en flaske med fra os, og da han er "bidt af en golfbold" måtte der et HELT særligt kort med flasken.
Jeg har været læææænge om det.... men blevogså tilfreds til sidst.  ;o)
Golfskoenes udseende måtte jeg google mig til ;o) og "kasketten" er et sørøvertørklæde, der er skåret lidt til!
Alle dele til golfspilleren og træer, myrer, sol og sky er fra QKdie, mens goldkølle, flag og bold er fra Sizzix. Papiret er KM græspapir og skypapiret er fra en LIDL-blok. Indeni kortet (på venstre side) er der et par kloge ord og navn/alder er bogstaver fra Sizzix - Aphrodite.
PS... bemærk lige piben... !!  Den er HÅNDklippet...
Han kommer ikke og kigger på bloggen, så derfor får I lov at se det, før det er afleveret.

I aften skal vi til Gentofte og putte Hans og Carl, mens de voksne skal se Cirkusrevy... og i morgen kommer prinsessen... =0)) 
Dagplejemor skal heldigvis ha' en fridag :o)... fnis

De sidste 2 dage har vi været i Øresund... og NYDT det. 
Gad vide, hvor længe vi får lov at beholde sommeren...???  ;o)

Håber I også nyder de lune aftener... dem har jeg virkelig savnet i år...
SES

8 kommentarer:

lam sagde ...

Et flot og yderst kreativt kort. Det skal nok bringe lykke. Forsat god dag

Annette / aka sagde ...

Det golfkort blev da rigtig flot. Og sikke kreativ du har været. Og piben ER virkelig fin.
Jeg tror vandet er varmt et par dage endnu - men så er det nok slut for i år.
I går så jeg at der var en masse gule blade på træerne i skoven.....Og det var efterårsfarver....Det er da vist tidligt.
God arbejdslyst med alle ungerne....!
Og god tirsdag.

Charlie sagde ...

Ja hvad KAN jeg sige - du ved jo jeg elsker denne slags kort. FINT øjebliksbillede direkte fra hul nr 8 (sikkert valgt fordi vi er i august?). FINE golfsko og skøn ternet trøje - taget lige ud af den virkelige verden - men du har jo også haft en ung golfspiller som konsulent ved jeg. ALLETIDERS resultat og det kan du godt være tilfreds med. Knus =0)

Mette sagde ...

Sejt kort...jeg kan godt se at jeg må udvide min samling en smule hvis jeg skal begå mig i QK-klubben. Du er kanon go´...

May Britt sagde ...

Rigtig flot og personligt kort... det må han da blive rigtig glad for.. nyder skab både de varme dage og lune nætter...

Charlotte sagde ...

Kreativt og super flot golfkort. God ide at bruge hans hobby i kortet. :) Og de der kloge ord af Ingrid Bergman - dem kan jeg altså godt li'!!
Lyder super hyggeligt med noget børnebørn-hygge. :)
Go' resten-af-tirsdagen til dig.

Karina Beck sagde ...

Dit kort er så flot og gennemført!
Nyd sommeren og børnebørnene.

Heidi sagde ...

Rigtig skønt kort - gisp en lille pibe at klippe :-)

Lyder velfortjent med fridag - du er også den mest ihærdige dagplejer jeg kender ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...