tirsdag den 13. november 2012

Nyerhvervelse...




Så fik jeg mine billeder klar til fremvisning - mens vaskemaskinen snurrede.
 
Her kan I se mit "snold" fra Jyllandsturen. De øverste ark til venstre er fra "Aka's butik" i Haderslev (Den hedder Benneweis og ligger lige ved siden af den smukke Domkirke). Jeg havde GLÆDET mig til at købe "mængder" af flagpapir med hjem - men hun havde 1 (ét) ark... :o(
Til gengæld købte jeg de øvrige sjove/anderledes papirer samme sted. (med grise/pengesedler/juletræer/tillykke & flag)
Nedenunder 3 slags papirer fra KMklip (den var bestemt ikke så intereessant som i "gl. dage"). Fik dog 10 ark med LOVE striber for en flad 10'er - og 5 ark (uundværligt )græspapir og noget nyt "god jul"-papir.
Under det ligger en bunke "blandet jul" fra "Den lilla butik" i Niebüll... (der var desværre vejspærring, så vi kørte en lille omvej på godt 30 km!!!) - så det var heldigt der var noget, der behagede fruen ;o)... Snemands-dien er også derfra =0)
Blingæskerne har jeg hentet hos Mette H - det er søde Jean, der har handlet for mig. (TAK for det...)
Jeg var nemlig forbi Mette H på udturen... for at aflevere Panduro-papir til OSH-kort  ;o)
 
Ja, ja... det var en god tur... manden fik også lidt med hjem... det står på hylderne i kælderen og venter på det bliver jul =0)  ;o) - ha-ha...
 
Nyd dagen og ugen. Inden vi ser os om bliver det tid til SAM... jubiiiiiiiiii...
SES

 
Posted by Picasa

3 kommentarer:

May Britt sagde ...

Lækre indkøb du har gjort og lyder som om I havde en rigtig go' tur...

Annette / aka sagde ...

Det ser bare rigtig godt ud. Både det fra "min butik" og den lilla butik.
Virkelig ærgerligt med det flagpapir - og endnu mere ærgerligt at du glemte at få mit sølle ene ark med....Kan du huske, at jeg sagde, at du skulle huske det. Det var lagt frem.......æv.
Må kigge efter papiret ved næste besøg i Haderslev.

Charlie sagde ...

Tak fordi vi må snuse i din indkøbspose - fine ting - og visse vasse med dig - tænk på alle de ting jeg har lavet med 1 sølle ark med flag - bare vent du får sikkert også brugt det til sidste stump. =0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...