søndag den 12. maj 2013

FORÅR

 
 
Bare et hurtigt lille foto af vores flotte lille magnolia-træ. Jeg har fra mit scrapværelse udsigt til træet, og har kunnet sidde og (næsten) SE blomsterne springe ud.
Det er SÅ smukt ... i  ganske få dage... men jeg nyder de dage... ;o) 
Skal hilse og sige at plænen blev slået i går... Den havde fået gødning og var blevet rigeligt "langhåret"... fnis
Rigtig god mors dag til dem der fejrer det... jeg ved at jeg (vi) får besøg her til formiddag =0)
 
Nyd søndagen
SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, så blev det da endelig forår i lille Danmark.
For første gang NOGENSINDE har jeg fået blomster af mine børn og børnebørn i dag. Hmmm.... Jeg tror de værdsatte vores lille "skolepasningsordning" m.m. i Tisvildeleje.
Hav en god søndag. Knuzz
A-M

Annette / aka sagde ...

Wau....Hvor er du heldig at eje sådan en flot busk. Sådan en havde vi også sidste år.......Nu har vi stort set ikke noget. Men vi er taknemmelige for lidt efterhånden. De små rholodendron har knopper.....

Rigtig god morsdag.
Her springer vi over. Morsdag, farsdag og 2 x forældre-fødselsdage på 6 uger - det er ikke let at forklare en der KUN har fødselsdag i febr.
Og jeg får jo blomster/gaver på alle andre dage...
Knus til jer.

Charlie sagde ...

Tak og i lige måde. Jeg fik en supersød buket af Mie i morges =0). DEJLIGT forårsfoto fra haven. Knus og hils.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Sikke et træ flot flot, jeg /vi får også besøg så der er bagt morfins til kaffen dejligt.
Knus Bodil

Anonym sagde ...

Hej jeg har sendte dine kommentar til Charlie med fejl, vil bare sige hvor smukt træ er og super valentines kort er, ha en god uge. Mvh Vikki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...