torsdag den 2. maj 2013

OSH kort # 38 2013

 
 
 
 
Disse kort er blevet til af noget papir jeg har købt i "Den lilla butik" i Niebüll samt et par ark rødternet fra en Aldiblok. 
Det er RIGTIG, RIGTIG sødt... men HOLD OP... hvor har jeg tænkt over hvordan det skulle anvendes. Men det kender I sikkert...!! ;o)
Til gengæld blev jeg fint tilfreds med resultatet (ikke for at lyde selvglad) - men man kan jo blive helt overrasket nogle gange når man har tænkt RIGTIGT meget...!! fnis...
Så fik vi taget hul på maj måned... den sidste forårsmåned.
Jeg kan ikke huske, at vi før har haft et så kort FORÅR  =0)

Hav en dejlig dag.
SES
 Posted by Picasa

7 kommentarer:

May Britt sagde ...

Kan bestemt godt li' dit nye "hoved billede".... hi hi... dejlig udsigt... jeg har scrapværelse så jeg sidder og kikker på kirken bare fra den anden side og meget tætter på... fnis... utrolig søde kort... de skal nok vække glæde.. Go' torsdag..

Mette sagde ...

Hov ! det papir ligger i min udfordring fra Annette/AKA ;-)
Jeg er lige blevet færdig med at bruge det, men skal lige koordinere med Lisbeth Z, før jeg viser dem frem på min blog. (jeg kan godt røbe at vi endnu en gang har tænkt den samme tanke, da vi så papiret)

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Jeg kan godt forstå, at du er blevet glad for resultatet, for de kort er da super søde (men jeg kan også godt forestille mig de tankemæssige udfordringer, du har haft undervejs)
De skal nok vække glæde, når de kommer frem ;)

Annette / aka sagde ...

Du har grund til at være selvtilfreds.....hihi.
De er blevet rigtig søde de kort, og det papir er lidt svært. Men superfint sammen med det rødternede.
Her var frostvejr i morges....utroligt det bliver ved, men vi må vel bare have tålmodighed....

God aften herfra.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Søde kort, igen hvor får du alle de gode ideer fra ;0)
Knus Bodil

Karina Beck sagde ...

Det er bestemt nogle rigtig søde kort og flot header.

Mio sagde ...

Rigtig søde kort : ) og skønt papir det er da vildt nuttet
Rigtig god weekend

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...