tirsdag den 28. maj 2013

SØLVBRYLLUP og kort






I dag har vores niece og hendes mand SØLVBRYLLUP =0)...
WOW... hvor blev lige de 25 år af??!!
 
Hun var med mig på spejderlejr, da jeg i min årle ungdom var tropsleder hos de blå piger ;o) - og hun elskede det... bl.a. fordi hun så måtte ha' "løst hår"... ha-ha...
Jeg tror, hun har været 9-10 år dengang... =0) (gisp!- nu er hun 50+ !!)
Til gengæld led hun, når håret skulle børstes ud!!
 
Vi har SELVFØLGELIG været tidligt oppe for at synge... ;o)

Ønsker dig en dejlig dag
SES

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Dejligt og meget sølvbryllups-agtigt kort - med det hele.
Mærkeligt at sølvbruden er så gammel, for så må du jo være ældre.....Sære ting der sker.....haha. Og lidt uhyggeligt.
Knus og god dag til jer - den er da startet rigtig hyggeligt.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Rigtig fint kort og med de
helt rigtige farver.
Knus Bodil

Charlie sagde ...

Og jeg har SET det med fingrene - var også tidligt oppe i dag - dog ikke for at synge. =0)

Karina Beck sagde ...

Rigtig fint detaljeret kort, du har lavet.

Gitte sagde ...

Flot sølvbryllupskort

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Et rigtigt fint kort du har lavet til sølvbrudeparret.

God eftermiddag til dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...