lørdag den 6. juli 2013

OSH kort # 58 2013




Kortet til venstre er lavet af noget doneret gråt papir fra Panduro til OSH.
 
Det var prikket på den overvejende del - som jeg brugte som baggrund til bl.a. mine børnekort med elefanter. 
Sidestrimlerne med disse store "blomsterhoveder" lå tilbage og ventede på anvendelse. =0)
Jeg tilsatte en bort, et hjerte og et "LOVE" og synes selv, at de blev OK til en lille hilsen - måske til Valentin??.

Papiret til højre er også fra Panduro - selverhvervet - og også pyntet med henblik på en kærlig hilsen til én man holder af derhjemme.
Der blev fine bunker af begge udgaver =0)

Så nåede vi den første week-end i juli... og jeg ønsker dig en rigtig god week-end. 

5 af vores børnebørn er på vej mod Frankrig (sammen med deres forældre)... NYD FERIEN ALLE SAMMEN - og pas godt på "guldklumperne"... =0)

Vi skal på København'er-tur i morgen med vennerne fra X-togtet. Det skal nok blive hyggeligt - og vi slutter med en hyggelig middag. 
Vi har alle fået "mimre"-kort, så det skal vi slide på.... fnis
SES 
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor er de kort fine. De skal nok blive revet ned fra hylderne.....

Tænk at være så gammel, at man kan få mimrekort !!! Goooooodt det ikke er mig...hæhæ. (Det varer da lige lidt endnu !)

Rigtig god ferie - mens I er alene hjemme.
Knus fra 3 til 2.

May Britt sagde ...

Søde kort og rigtig go' tur ud i det blå... c",)

Charlie sagde ...

God tur på Mimrekortene - husk en stok til at slå dem der ikke giver dig deres siddeplads i toget. =0)

Og JEPS de kort har jeg jo været så heldig at røre ved da de skulle sorteres i de rigtige kasser.

GOD weekend i vores gamle fødeby og hils J. Vi må da finde en dag du kommer her nu du ikke skal være backup på børnepasning.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Rigtig fine kort til ned til varmen.
Hav en god dag. :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...