lørdag den 27. juli 2013

OSH kort # 66 2013 - (FIF #?)



Perfekt FIF, som Cecilie minder os om på OSH-bloggen - det passer lige til de rester, jeg har fra en bunke andre FIF kort  ;o)
Cecilie prøver at få os til at se hendes FIF med nye øjne. Og det går rigtig godt =0)...
Dette er FIF # 16, som jeg sidst brugte, da jeg lavede JULEKORT... ;o)

Disse kort er enkle. Tekst fra PC og 2 x Punch fra SU tilsat en rest bånd i matchende farver og 3 bling!
Syn's faktisk, at de blev ganske fine.

Tak for jeres mange søde hilsner til mit sidste indlæg... vi er ved at komme ovenpå... men vores rygge har været lidt brugte, kan vi begge mærke. ;o)
Heldigvis skal vi bare hygge med vores gode venner fra X-togtet (J & O) i dag - i Liseleje & omegn... det kunne der godt komme lidt glimt fra én af dagene... ;o)
Rigtig god week-end til dig.
SES
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Dorit sagde ...

Sikke en dejlig telttur, men vores gamle rygge er vist ikke længere gearet til at ligge på luftmadrasser, der er løbet tom for luft om morgenen, måske en gæsteseng ville være lidt bedre for de stive lemmer...synes også det er svært at komme lodret efter sådan en nat... men hygligt er det jo, og børnene har haft en fantastisk oplevelse.

Annette / aka sagde ...

Bare et sødt kort efter det gamle fif !
Jeg får overhovedet ikke scrappet........Det hele bliver vådt og klistret - af mig ! Så oprydning i scrapsager og bloggeri er mine fritidssysler lige for tiden.
God weekend til jer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...