mandag den 22. juli 2013

OSH kort # 64 2013

 
Til SAM havde jeg en del nemme kort-sæt med. Til disse var kortbasen stemplet med HERO arts stempler i forvejen - så gik det rimeligt nemt at samle dem. HERLIGT... så kan man bedre klare verdenssituationen samtidig. =0)
Mette H blev tilmed arbejdsløs midt på søndagen... så hun var en god hjælper. =0)
Papiret er skinnende blank med "lakeret" glimmer... så de var faktisk flotte, selvom det ser lidt kedeligt ud her =0)
Hjertet er fra en Panduro-punch.
God ny uge til dig...
SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Flot kort, og bestemt en lækker farve, og jeg kan sagtens forestille mig, at glimmer gør en kæmpe forskel, det er jo altid godt med masser af glimmer ikke? he he he

Charlie sagde ...

Ja og de var fine og inden garvede OSH'ere besvimer så bemærk at Margit skriver LAKERET glimmer. Altså det færdiglavede karton hvor glimmeret IKKE kan smitte af. =0)

Bodil Bording Hansen sagde ...

Det kort ser godt ud, og glimmeret kan lige anes hvis man trykker på billed flot flot :0))
Knus Bodil

Annette / aka sagde ...

Bare flot og et rigtigt CAS-kort i højeste potens....LOL. Jeg kan godt forestille mig det papir og Charlies kratten....Jeg har selv fundet en blok med noget lakeret glimmerpapir. Krattede løs inden indkøb - for en sikkerhedsskyld. haha.
Dejlige prinsessebilleder i sidste indlæg. Jeg kunne godt bruge sådan en gang vand lige nu. ALT klæber, g scrap har jeg opgivet i denne varme.
Fortsat god sommer - fra 2 til 2. Vi er nemlig uden barn i denne uge.

Mette sagde ...

Det var godt at du reddede mig fra at blive arbejdsløs, for så bliver jeg vanskelig og begynder at lave ballade ;-)
Jeg er ved at gøre en bunke kit klar, men aftensolen står lige ind i hovedet på mig, så det må vente til det bliver lidt køligere...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...