fredag den 26. december 2014

26. dec. 2014



Da Charlie var på besøg midt i dec. startede jeg på denne bunke LOVE-kort til OSH.

Som du måske kan se, har jeg skåret et 12"x12" papir i stykker, så jeg fik en stak flyvere frigjort til at sætte på kortene.
Og du har sikkert også allerede regnet ud, at de er tiltænkt nogle af vores flyver-"stationer" ude i verden.
Af resten af papiret kan der laves børnekort - med motiver, der passer til det.
Basen er faktisk papir med MASSER af blomster på forsiden... og som havde en perfekt bagside (godt set C.) - der farvemæssigt passede super-duper til flyverne.
LOVE-teksten er en QK-die - hjerterne er mindste punch fra Panduro - og borten er en punch fra SU... (som har ligget i skuffen ALT for længe uden at være i brug...)

Jeg kan godt lide at lave love-kort, fordi de sender et HELT specielt budskab...

Jeg håber du nyder juledagene?
Vi får besøg af den ældste søn (Lars) med familie (Carl og Hans samt mor og mormor)... så skal der igen danses om juletræet og deles gaver ud... ;)
Det bliver hyggeligt.

SES,
Margit

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...