onsdag den 31. december 2014

31. dec. 2014

 
Vores Strelitzia står IGEN i fuldt flor. Den fik faktisk ekstra-ordinært lov til at komme indenfor (den står i udendørspotte), men så kunne vi nyde den hele dagen. Der er flere blomster på vej...
 
Den har været utrolig i år. Blomstrede også mens vi var i Sydspanien i efteråret.
 
Vi havde den med hjem som knold fra Madeira for 7-8 år siden... og syntes den var længe om at blive stor og blomstre... men nu e den meget gavmild med blomster ;o)
 
Vi skal holde en helt stille og rolig nytårsaften - bare os to.
Det er vi sikre på bliver hyggeligt og min HELT private kok har planlagt lækker middag ;o)
 
Rigtig godt nytår til jer alle sammen.
Tak til jer der har været med til at JULEBLOGGE - det har været RIGTIGT hyggeligt.
Nu napper jeg en pause fra bloggen... men vender tilbage senere.
 
SES,
Margit 
 

6 kommentarer:

lam sagde ...

utrolig smuk plante og blomst.Rigtigt Godt Nytår til dig og dine

Bodil Bording Hansen sagde ...

Super flot plante, har altid været betaget af blomsten.
Godt nytår til jer begge.
Nytårs knus til jer, Bodil :0)

Karina Beck sagde ...

Wauw en flot plante!!
GODT NYTÅR!!

Charlie sagde ...

Tak og i lige måde - jeg er jo så heldig at have en lille søster til den som I har givet os. Så venter spændt på når den er klar til at blomstre hos os. Knus herfra og hils

Charlie sagde ...

PS og glemte jo helt at skrive og TUSIND tak for din hjælp og de mange fine kort i 2014. =0)

Dorit sagde ...

Selv om jeg ikke har juleblogget, har jeg alligevel fulgt med på sidelinjen... og desværre kan jeg ikke sende kommentarer på den bærbare...det må være noget med indstillingerne, men nu er der gang i den "rigtige PC".
Fantastik blomst du har fået med hjem fra Madeira, vi så den kun i naturen dernede, og fik ikke nogen med hjem, desværre, de kan da imponere enhver.
Godt nytår !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...