tirsdag den 14. april 2009

Anemoner


Jeg ELSKER simpelthen anemoner... De er for mig det første bevis på, at FORÅRET er på vej.

Sidste år var vi ude at rejse på dette tidspunkt, og da jeg kom hjem i slutningen af maj og det hele var "væk" følte jeg mig i den grad SNYDT. (Havde så liiiige fået nogle andre oplevelser ;-)... ).
Jeg svor dengang, at i år skulle vi rejse, så jeg var HJEMME, når anemonerne og bøgen springer ud... Så dette var første skridt på vej i den rigtig retning.

Tænk at være SÅ heldig at kunne nyde solen og den BLÅ himmel i flere dage - I TRÆK... Det er da fantastisk.

God ny uge til jer alle ... og tak fordi du kom forbi.

Posted by Picasa

5 kommentarer:

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Så fine billeder - det er helt bestemt forårsbebudere der vil noget. Skovbunden hernede er også hvid af anemoner, det er en fryd.

Anne Bente sagde ...

åh,,,, så skønne billeder, og foråret er jo rigtig kommet.

Charlie sagde ...

Ja FINE det er de og jeg kan ikke se dem uden at nynne Mie's yndlingssang i 1 kl. i Steiner skolen "Sikke mange, mange, mange anemoner, sku' vi ikke plukke nogen. Som et tæppe hele skoven dækkes af dem, der er mindst en million. Se de ligner søde små, pi'r med hvide kjoler på."

Charlotte sagde ...

Anemoner er nemlig så fiiiiine! Elsker en helt dækket skovbund. Dejlige billeder du viser her, og godt at du nåede hjem til forårsbebuderen.
Vi er super heldige at vejret bare bliver ved med at være så flot!
God resten af torsdagen til dig.

Gitte sagde ...

Ja, det er en rigtig forårsbebuder. Jeg var heldig sidste år på Casper Tybjergs kursus at finde (ikke mindst) og fotografere nogle blå anemoner.
Sjovt at jeg lige skulle rende på dig idag - men HM Dronningen er jo altid en god anledning til at mødes.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...