tirsdag den 21. april 2009

Charlie...


... har fødselsdag, og det har hun jo, og det er i dag.
Charlie har fødselsdag, og det har hun jo idag.
Og hør nu her et højt HURRA jeg råbe vil,
og hør nu her, hvordan jeg råbe vil:
HURRA - HURRA - HURRA - HURRA
HURRA - HURRA - HURRA - HURRA
HURRA - HURRA - HURRA - HURRA
HURRA - HURRA - HURRAAAAAAAA!!!!!

Til lykke søde ven... her er kortet som du åbner idag sammen med min lille pakke....
Håber K. har husket den til dig ;-)

Kortet er Magnolia stempel, malet med penseltusch, myren er QK, bogstaver fra Tiger (for lææææænge siden) primablomster og et "C" fra???, som er malet med akryl og har fået embossingpulver på mens den var våd.

Hav en dejlig dag... udover Charlie har lille prinsesse Isabella fødselsdag idag, så vejret bliver vel i top. ;-)
Tak fordi I kom forbi...
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Majer sagde ...

Sikke et fint fødselsdagskort du har lavet til Charlotte.
Jeg må vist hellere lige hen og ønske hende et forsinket tillykke ;-)

Karina Beck sagde ...

Sødt kort du har lavet til Charlie. Du må have en god tirsdag.

Charlie sagde ...

Hej søde ven og JO du kan tro K havde husket det - hele vejen ned til Frankrig var det kommet med. 1000 tak for det fine kort og den flotte gave - det er en vældig fint tørklæde, som jeg glæder mig til at bruge. Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...