fredag den 24. april 2009

Den 24....


Her er så april måneds julekort. Jeg har lavet 2 der ligner hinanden... så der kommer bare dette på bloggen.
Det er ellers svært at bruge tiden indendørs p.t. Sikken dog et herligt vejr vi er blevet forkælet med i lang tid. Idag har vi været ude at trave hele formiddagen. Og så må vi lige give haven en tur her bagefter. Det er rart at fordele byrderne. Det eneste jeg kan undvære 100% for tiden er BIRKEPOLLEN. Øv, hvor jeg synes det er surt i den periode, hvor det vælter ned med pollen. Selvom jer er på medicin er det ikke effektivt, og jeg vil så nødig have en "sprøjte".
Nå, men ikke mere klagesang herfra. Nyd week-end'en og tak fordi du kom forbi.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et flot julekort med søde dies. Rigtig god weekend.

Gitte sagde ...

Et rigtig flot julekort ...det kan man jo næsten ikke holde ud at tænke på i det gode forårsvejr. Håber ikke høfeberen tager for hårdt fat.

Charlie sagde ...

Hej snøfte - ja det er jo en GOD ting ved Frankrig - vi har ikke mange birketræer i den del af verden. =0) Nu fører du da STORT i vores "lav julekort i god tid konkurrence" - jeg må se at få taget grødskeen i den anden hånd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...