torsdag den 16. april 2009

Hos HM Dronningen


Så oprandt dagen, som Viggo og Osvald havde glædet sig til. Vi skulle til fødselsdag hos HM Dronningen. ;-)
Begge drog afsted med flag i hånden og vi kørte i bil til Flintholm, hvorfra vi tog Metroen til Kgs.Nytorv.
Og vi var så heldige at få plads forrest i metrotoget... Yeeaaaahhhhhh...
Så gik vi over til Amalienborg, hvor der allerede var MASSER af mennesker.
Efter vagtskiftet kom hele familien på balkonen, så vi kunne vinke og råbe HURRA.

Det der med soldater er altså et hit. Og idag havde de jo DE RØDE JAKKER på.... wauuwwww...
Det var ret køligt selvom solen skinnede, så det var godt vi havde både trøjer og jakker på.

Og tænk så stod Gitte pludeselig ved siden af mig på slotspladsen ...

Fortsat god dag til jer alle. Tak fordi du kom forbi.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det lyder bare så hyggeligt, jeres ture med de små.
Fortsat god dag.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det lyder som en helt fantastisk hyggelig dag, og vejret har da virkelig været med jer.

Charlie sagde ...

IH hvor kan jeg huske alle de gange vi tog Mie med ind til HM Dronningens fødselsdag. Hun blev sågar bedt fri fra skole 16.4 i protest over at de holdt lukket 1. maj - ja ja - man har vel sine principper. Dejligt med sådanne traditioner og I har rigtig hygget er jeg sikker på.

Heidi sagde ...

ejj hvor hyggeligt ;o) og ja min den mindste er også helt vild med soldaterne, vi så dem i Gråsten i sommers da kongefamilien holdt ferie der ;o)

Gitte sagde ...

Ja, dine børnebørn var meget optaget af at se garden. De har sikkert været trætte, da I kom hjem. Jeg synes det var sjovt, at jeg lige skulle rende på dig også - da hele slotspladsen var fyldt med mennesker.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...