mandag den 27. april 2009

Fødselsdagkort


Her er et kort, som jeg sendte til en kær tidl. kollega, der havde fødselsdag i lørdags.
Det er et af de nye Magnoliastempler, farvelagt med akvarelblyanter og med lidt glimmer på skørtet, primablomster i 3 farver og en brads. Punch hjerte og firkløver. Det grønne papir er en rest, og båndet er fra KarenMarie-klip.

I hjørnet en blomster-punch med tekst (tak, Charlie) sværtet med rød i kanten. Bogstaverne er stadig fra Tigerbutikken.
Jeg har travlt med at forberede invitationer til barnedåb.... mellem solskinstimerne som helst bruges i haven ;-)

Hav en god dag og tak fordi du kom forbi.

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Gitte sagde ...

Sikke nogle skønne kort du har lavet. Det er nogle flotte detaljer. Jeg kan godt lide at du brugt bogstavsperler. Dem må jeg se om jeg kan finde.:) Hvor er de stempler bare søde.:)
Du må ha' en rigtig dejlig solskins uge.

Karina Beck sagde ...

Sødt og enkelt kort. De er nu søde de nye Magnolia.

Anne Bente sagde ...

åhhh så super sødt kort.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...