søndag den 17. maj 2009

En nyerhvervelse...



I går havde vi en super dejlig scrappe...shoppe...hygge...snakke...dag til SAM i Ringsted.
Jeg synes, at vi havde det SUPER hyggeligt ved vores bord. Jeg fik lært nye scrappere at kende, fik hilst IRL på andre og fik sat ansigter på endnu flere fra bloggen.
Det blev også en dag med nyerhvervelser (hmmm.. dankortet blev LIDT varmt...) men det er jo så skønt med nyt legetøj ;-)
Og her er én af mine ting. Én af de 4 boxe, som er QK's nye festlige indslag her i foråret. Denne box indeholder, som det ses dies som får os til at tænke på sol, strand og sommerferie - samt et alfabet og en blå strandtaske ;-).
Det er super lækre dies i et lidt større format end de vanlige 2"x 2".
Der var jo MANGE andre fristelser som man faldt for, så bilen var godt proppet, da vi kørte mod nord igen.
TAK til alle de søde scrap-tøser jeg sad ved bord med for lån af diverse ting og sager, snak og hygge, gode idéer og dejlige grin.
TAK til 2 x Rikke, Lisbeth Z og Stine66 for at få stablet det på benene og til alle forhandlerne for besværet og fristelserne ;-)
TAK til Charlie for kørsel og samvær.

Tak fordi du kiggede forbi og god søndag.
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

hold da op, hvor ser det bare lækkert ud, hyg dig med, og jeg er misundelig på sådan en dag, ville gerne prøve det

Karina Beck sagde ...

Tillykke med det. Jeg stod også og kiggede på den serie og overvejede. Men der havde jeg allerede snoldet rigeligt!! Ærgeligt, at jeg ikke fik hilst mere på dig end der til aftensmaden. Jeg troede, at du også ville være der søndag.

Heidi sagde ...

Hvor lækker nyt legetøj - der er da ikk noget bedre og denne her ser da for spændende ud ;o) Lyder til i har haft en super super skøn dag ;O)

Lone sagde ...

Lyder til at I har haft en rigtig dejlig dag. Lækker QK box du har købt, jeg har osse lige modtaget min med posten ;-)

Charlie sagde ...

Hej søde Margit. TAK for hyggeligt selskab og mange grin og tak for at du ikke faldt i søvn i bilen hjem. UNDSKYLD jeg lokkede dig og til lykke med dit nye QK legetøj jeg er også MEGA glad for min grønne pakke og diverse andre ting.

Betina Olesen sagde ...

Lyder til at det har været en skøn dag til SAM.... den må jeg desværre stadig have til gode... synes altså at der er langt derover...

Lækkert indkøb du har lavet, den må jeg da vist have luret lidt på ved lejlighed...

hygge fra Betina

Gitte sagde ...

Sikken noget lækkert nyt legetøj du fik købt til SAM. :)
Ærgeligt at jeg kun kunne komme om lørdagen på SAM.:)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Nyt legetøj er jo altid velkomment, og når man så endda får det en dag, hvor man har været ude og lege med ligesindede. Det er endnu bedre. Jeg ville ønske, jeg havde været der sammen med jer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...