onsdag den 20. maj 2009

ny travetur......


... denne gang i Fredensborg Slotspark. Vejret var perfekt, og jeg havde heldigvis kameraet i lommen. Der kom disse herlige sommerbilleder ud af det... samt motionen... :)
Bill. nr 2 er det nye kobbertårn på slotskirken, nr 3 er et kig til Esrum sø (med slottet i ryggen), nr 5, 6 og 7 er alle fra Nordmandsdalen, som blev genåbnet i 2002 efter en restaurering af alle statuerne. Det er blevet SÅ flot.

Tak for besøget og hav en god dag.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

Virkelig flotte billeder og se da super godt ud sådan du har lagt dem på nettet ;o)

Rigtig god onsdag til dig

Charlie sagde ...

Jeg ER glad for mit fuldtidsjob, jeg ER glad for mit fuldtidsjob og nu kommer der nogle fridage. SÅDAN nu har jeg det bedre igen - kan jo ikke nytte at blive misundelig bare fordi du kan trave ture, mens jeg sidder og arbejder, vel? Ser ud til at have været en fin tur. KNUS

Anne Bente sagde ...

ejjjjj hvor er det dog bare nogle utrolig flotte billeder.

Charlotte sagde ...

Det ser rigtigt dejligt ud. Super flotte billeder. :-)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var nogle lækre billeder - med sådan rigtig dansk sommer højt til himlen. Ums!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...