torsdag den 7. maj 2009

Idag er det Henriks fødselsdag...



HURRA - HURRA -HURRA....
Idag fylder vores mellemste søn 33 år (gisp.. hvor bliver tiden dog af... ;0)
Og selvom han fik kortet i søndags kan det jo godt pryde min blog idag... ikk'?

Det er Magnolia forår-stempler malet med H2Ofarver, lidt billetter, "skrue"-brads, en bil og de vanlige perler fra "Tiger" (øv, nu har jeg snart ikke flere...) - Bassil karton og lidt restepapir.

Hav en god dag og tak fordi du kom forbi. :-)
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Gitte sagde ...

Tillykke med sønnen. De bliver jo stadig ved med at være ens "lille" barn.
Men det er nogle rigtig supersøde kort, du har lavet.

Karina Beck sagde ...

Tillykke med din søn. Det er et flot kort, du har lavet til ham.
God stor bededagsferie til dig.

Dorit sagde ...

Rigtig sejt mandekort. Synes detaljen med sommerfuglenettet og sommerfuglen, der flyver "udenfor" er super !
PS: tillykke med knægten !!

Charlie sagde ...

Hej søde ven og til lykke med Henrik. Ja det er et sødt kort - helt bestemt!! Og FIINT malet.

Betina Olesen sagde ...

Hold da op, du er da vist gået helt i kortene.... og hvor er de bare søde...

Ja, de unger vokser ski fra en, synes da ellers ikke at jeg bliver ældre, og var det ikke næsten igår at vi fik dem ;-)

Hygge fra Betina

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Nej, hvor har jeg svigtet at få kommenteret her hos dig, Margit. Det er jeg ked af! Jeg har læst med og nydt billeder og kort, men jeg har ikke fået kommenteret. Det er der nu rettet op på.

Kortet er rigtig fint. Jeg kan godt lide "krøllerne" for enden af bogstavperlerne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...