onsdag den 27. maj 2009

masser - grimasser


Dette LO startede jeg på til SAM. Jeg blev ikke færdig, bl.a. fordi jeg ikke havde slæbt dims med. Men søde scrappiger rundt om bordet sørgede for at jeg kunne skære bogstaver og frøer... tak til Charlie og Putte.
Det er nyt papir fra
http://www.love2scrap.dk/ . En rigtig drengeserie. Tak til Birthe for råd og vejledning ;-)

Det er Viggo der er foreviget af sin mor, som skulle lege lidt med farmors nye objektiv... og det var de jo begge go'e til, som det ses.


Tak fordi du kom forbi... hav en dejlig dag.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Lars sagde ...

Flotte sider og neeeej... en sød fætter.....

Anne Bente sagde ...

super flot, og en masse skønne skønne billeder også.

Karina Beck sagde ...

Lækkert dobbelt LO. Skønt papir til sådan en spillopmager ; )
Fortsat god dag.

Charlie sagde ...

Ja det så jeg jo næsten blive lavet - og det er alletiders. S/H fotos giver nogle gode muligheder for at gå lidt mere amok med papiret og dette er supergodt købt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...