søndag den 3. januar 2010

TOP10 fra 2009

Så fik jeg lidt tid til at finde min TOP10.
Jeg har sammensat min "hitliste" af dobbelt-rejse-LO'er, kort, et enkelt dobbelt LO fra et minialbum og både enkelt- og dobbeltLO'er fra børnebørnenes album.

Første LO er fra vores tur til Astrid Lindgrens Verden i forb. med vores helt fantastiske tur til Stockholm.
Dette er et kort til Anette (svigerdatter og mor til Sofie). Her prøvede jeg for 1. gang at bryde mit "vanlige" design. ;o)

Dette LO er fra juleaften sidste år. Billederne er ikke så gode. Men oplevelsen med de 3 "store" børnebørn og julemandens besøg var meget rørende.


Igen et LO som er fra Stockholmsturen. Lækre billeder af en fantastisk familie blev hovedpersoner på dette LO.

Mit helt vildt grænseoverskridende kort til Signe(vores "ægte" svigerdatter og mor til Viggo og Osvald). Signe er designer, så jeg måtte lidt op på tæerne ;o)
(PS: "ægte", fordi de er gift)
Vores to banditter fanget under havebordet, hvor de nyder en "tyvstjålet" småkage. ;o)
Nøøøjjj... hvor var de spændte på, hvad jeg ville sige... ;o)

Her er de fanget i en anden (mere afslappet) situation, hvor de høster jordbær med farfar og efterfølgende nyder dem med is.

Et LO med lidt ældre billeder af Viggo og Osvald, der en sommerdag, hvor de blev passet, lige havde brug for en mellemmad.

Her er Osvald på besøg hos Carl til hans fødselsdag. Osvald ÆÆÆLSKER bamser og andre tøjdyr... og her er han stukket af med Bamse, som Carl lige har fået i fødselsdagsgave ;o) =0)

Det sidste er et LO fra "mormoralbummet" fra vores ferie hos Lars (ældste søn) & Co i Toscana.

Desuden kan jeg se, at jeg har lavet 156 indlæg i 2009 - det er 3 om ugen. Selvom der ikke var et mål der skulle nåes. Det synes jeg bestemt er OK ;o)

Jeg synes, det har været rigtigt svært at vælge blandt rejseLO'erne, fordi de ofte associerer til en situation, hvor der er stemning og følelser indblandet. På den måde kan det i højere grad blive det, der vægter frem for "design" i bred forstand. Det har været sjovt at gense alle produkterne gennem året, og glæder mig til snart at vise jer mit rejsealbum fra Thailand, som jeg slet ikke har vist noget fra endnu, men som er (næsten) færdigt.

Nyd en fantastisk (ISHAMRENDE... læs: - 11.5 gr. i morges) kold søndag med flot sol. Vi MÅ en tur ud i vejret... ned omkring Sletten havn... det tager en god halv time... Har du holdt ud helt hertil, burde du ha' en fortjenstmedalje... ;o) Tak for besøg og kommentarer. SES





Posted by Picasa

8 kommentarer:

Dorit sagde ...

Du er da helt vild go' til at være grænseoverskridende, så fortsæt bare med det !!
Det er sødt det LO med de småkagetyvagtige drenge, hi-hi... de ser ikke alt for stolte ud ved at være afsløret !
God tænderklaprende dag.

Anne Bente sagde ...

hvor er de bare super flotte alle sammen, rigtig god dag til dig.

Karina Beck sagde ...

Det er nogle rigtig flotte layouts, du har lavet sidste år.
Jeg er også lidt vild med de to trolde under bordet. Det er farverne og de dejlige billeder. Men derudover glæder jeg mig til dine thailland layouts, for dine rejselayouts er også altid spændende.

Kirsten sagde ...

Det er en super flot Top 10 du har lavet. Specielt dit Brødrene Løvehjerte LO er dejligt, synes jeg.

Nøj, hvor jeg glæder mig til at se dine Thailands-LO'er, jeg kunne forestille mig, at du har besøgt nogle af de samme steder som vi gjorde.

Rigtig Godt Nytår :-)

Charlie sagde ...

Hej du - fine ting allesammen - og jeg er også STOLT af dig - nu hvor du bryder vanen og ruller dig ud i kortverdenen. GODT GÅET! Selvom det altid er lidt svært at "eleven" haler godt ind på "læreren". =0)
Min fortjenstmedalje må så gerne være i guld - for jeg holder skam altid ud og læser helt til ende - endda også nogen gange med LUP hvis jeg er nysgerrig og vil læse på dine LO's tags. KNus

Mette W. Sørensen sagde ...

Skønne LO's allesammen og hvor er du god til dobbelt LO, det er jeg ikke god til, men kunne da være jeg skulle prøve...

Betina Olesen sagde ...

Flotte ting, du har valgt til din Top 10... dejligt med et gensyn at besøget i Astrid Lindgrens verden...

Charlotte Ravn sagde ...

Super skøn top 10, hvor er der mange fine ting.
Jeg læser altid til ende, så jeg har vist fortjent en medalje ;)
Mange tak for alle dine søde kommentarer i 2009, de glæder og varmer altid.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...