onsdag den 13. januar 2010

"INVITION"

Osvald ringede for et par uger siden og spurgte:"Farmor... kan du ikke lave nogen "invitioner" til min fødselsdag??"... "Jo", svarede jeg,"hvordan skal de se ud??" Her efter fulgte en nøjagtig beskrivelse af, hvordan de skulle udformes: spiderman, edderkopper, spind og farveangivelse... så..."TAG DEN"...
Jeg gik i tænkeboks... og mit første problem var at finde QKdien med edderkop og -spind...
Heldigvis viste det sig, at Jean fra www.jeansscrap.dk straks var behjælpelig.
Jeg fik simpelthen lov at låne hendes die!!!
1000 tak Jean... du var min (og Osvalds) rednings"mand"...
Jeg har skåret spind i sølvkarton, edderkopper i sort bling (fra Netto) og hentet billeder på nettet af Spiderman. Det hele er sat op på rød og blå karton og stemplet med "indbydelse" (fra scrapper.dk).
Når man åbner kortet er venstresiden den med de 3 edderkopper og på højresiden sidder teksten.
Kortet faldt heldigvis i den unge mands smag, og han har selv været rundt og aflevere breve til sine gæster. Godt gået når man fylder 4 år!!
Søde Osvald... jeg håber alle dine gæster kan komme... og ønsker dig en dejlig dag d. 23. januar, når du skal holde fødselsdag.
Tak for dit besøg. Tak for kommentarer.
Hav en dejlig dag.... SES

6 kommentarer:

Dorit sagde ...

Hold da op, bunden opgave må man sige, men du har jo løst den fuldt tilfredsstillende, og Osvald har garanteret været pavestolt, når han har afleveret dine/sine Spiderman-invisioner. Fedt med de edderkopper !

Karina Beck sagde ...

Totalt sejt. Hvad mere kan man ønske når man er 4 og dreng. Heldig, at have sådan en farmor.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hold da op den er sej og den har du da klaret til et 13 tal :-)

troll13 sagde ...

Sejt gået, hold da op hvor må han være stolt ;o)))

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det kan man da kalde samarbejde på alle leder og kanter! Osvald må have været lykkelig for sine seje Spiderman-invitioner ;o) Ikke ringe med sådan en farmor, siger jeg bare!

Charlotte sagde ...

Super seje Spiderman-indbydelser. Og hvor er han sød, at komme med så fin en bestilling hos dig. :0)
Sjovt som Spiderman bare et et hit i den alder. Vi har en sød dreng i familien, som bliver 4 til april - og han er også totalt forgabt i denne blå/røde figur. he he.
Rigtig god weekend til dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...