søndag den 31. januar 2010

Thailand #5


"Flora og fauna" har jeg kaldt dette LO, som har nogle eksempler på de smukke blomster vi var omgivet af på eller ved hotellet. Billen var én kæmpe én af slagsen som vi "mødte" på et håndtag på en gangbro, da vi var på jugletrek =0) (gisp!!) - slangen lå under "landgangsbroen" i forbindelse med en kanotur og den lille gekko (eller firben!!) var en fastboende hotelgæst, som var villig til at lege model... =0)
Papir fra KarenMarie-klip - Cattycorner-alfabet fra Sizzix.
Tak for besøget.... og jeres kommentarer. De glæder mig og gør sjovt at blogge ;o)
Ha' en dejlig søndag.

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle dejlige minder at have med hjem!
Rigtig god søndag aften til dig.

Charlie sagde ...

Hej du - FLOTTE FLOTTE blomster og IMPONERENDE hale den gekko havde (og smart måde du har skåret det foto). Bille og slange har jeg ikke liiige behov for at stifte nærmere bekendtskab med.

Charlotte sagde ...

Nydelige billeder! Så smukke og farverige. Det må have været spændende at være helt derude i Thailand. Flot farvesammensætning!

Det er et par dage siden jeg har været online, så jeg fik slet ikke kommenteret på dit "Ulykke" LO. Sikke dog en ankel du havde! Gisp!! Jeg synes det er så godt du har gemt medicinposen dernede fra. :0) God ide.
Hyggeligt at følge med i din Thailands-rejse. Glæder mig til at se mere.

Heidi sagde ...

skal da love for du får lavet noget - super super flot og skønne billeder i dejlige farver suk man kan helt sidde og drømme sig dertil

Heidi sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...