torsdag den 7. januar 2010

gavepakke fra DORIT ;o)

Se lige hvad der ventede foran min hoveddør, da jeg kom hjem fra traveturen i dag ;o) ;o)


Dorit havde sendt en pakke til mig, fordi jeg havde kommenteret hver dag på hendes blog i december ;o) ;o)
Og hvad kan en nybagt prinsesse-farmor ønske sig højere end en pakke fyldt med TØZE-TING.
Som de flesta af jer ved, er der drenge i overtal (både små og meget store) i vores lille familie... så det er altså BESTEMT ikke de farver papir, karton, bånd og dimser mit lager bulner af ;o) ;o)
1000 - 1000 - tak, Dorit.
Du har ramt PLET!!!!
Nu glæder jeg mig til at få nogle ordentlige fotos af den lille prinsesse.... ;o) ;o)
Jeg tiltuskede mig et, da vi var på besøg i går. Men det er for mørkt og uskarpt til at offentliggøre. Men vær sikker på, at det lander lige her, når det er der.

Det går stadig fremad. Nu er Sofie kommet ud af kuvøsen og i vugge med varmeplade, har fået "rigtigt" tøj på, ilten er taget fra hende og mor og Sofie er kommet på en 2-sengsstue sammen. Hjernen er scannet og alt er OK. Vægten er på vej opad igen og gulsoten er væk.
Såååååååå... det går den rigtige vej.

Tak endnu engang Dorit. Tak for besøget her, for alle søde kommentarer og hav en dejlig (is-kold) dag.
SES

8 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Arrrrjj - sikke en lækker gave! Hyg dig med ALT det lyserøde til kommende prinsesse LOs.
Og hvor er det dejligt at høre, at det går fremad med den lille Sofie. Glæder mig til at se et billede af hende.

Og ENDELIG!!!! fik jeg sendt din "kæde-af-glæde-gave" i dag - så jeg håber den når Nord-Sjælland i morgen. Jeg nåede lige at kaste en lille smule lyserødt dims ned i også. :0)
- så nu er det din tur til at føre legen videre ;0)

Rigtig god torsdag til dig også.

Charlie sagde ...

NÆH hvor er det fint altsammen - det bliver bare SÅ sjovt når du skal til at lave lyserøde ting. I LOVE IT.... ved du jo, så du er i gode hænder... =0)

Dejligt at Sofie vokser og trives.

Dorit sagde ...

Øjjj, det er faktisk da ikke så tosset ud, når det så'n blir lagt frem på rad !! Håber du kan bruge det.
Kanon at det går godt med den bette, så hun snart er klar som model for farmor !!

Karina Beck sagde ...

Hvor lyder det godt at det går fremad med Sofie.
Og sikke en lækker pakke!!!

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor heldig kan man få lov at være :-) skønne ting til en lille prinsesse, og hvor er det dejligt at høre hun er kommet ud af kuvøsen og at det går så godt fremad.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var da virkelig betænksomt af Dorit at sammensætte en præmie til dig, som passer så perfekt til lille Sofie. Og jeg er glad for at høre, at det går fremad med prinsessen.

Hav en dejlig fredag.

Gitte sagde ...

Det var dog en skøn gave at få. Glæder mig til at se dig gå amok i lyserødt - fnis :-)) Og så er det dejligt at høre, at prinsessen har det godt.

Majer sagde ...

Wauw for den dejlig gave at få (selvom farven ikke rigtig passer mig ;-) ), der er virkelig meget guf :-) Tillykke med den :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...