lørdag den 9. januar 2010

Endnu en pakke :o)


Så skete det igen... ;o) ;o)
Det ku' godt blive en dejlig vane... at komme hjem til en pakke ved hoveddøren ;o) ;o)

1000 tak til dig, Charlotte for en lækker, lækker "kæde-af-glæde#-gave. Masser af bånd, pynt, flotte blomster og andet fin dims samt fine små kartonark. Jeg fik helt lyst til at kaste mig ud i årets første julekort ;o) ;o) Men med mine tanker om at lave julekort i årets løb er det altså dejligt med nogle nye ting og sager ;o) ;o) Og så kan jeg se, at der lige var landet lidt lyserødt Sofie-agtigt i posen også. ;o) ;o) MUMS!!!

Nu er det så mig, der har bolden.... og skal spille den videre. Jeg går lidt i tænkeboks og vender "frygteligt" tilbage med en plan for, hvordan man måske kan blive næste modtager... ;o) ;o)

Jeg håber, at I alle nyder disse fantastiske flotte dage med høj sol og blå himmel. Idag er det godt nok koldt her i området, fordi det lufter en del.
Tak for besøget, og tak for jeres søde kommentarer... Hav en dejlig week-end.
SES

Posted by Picasa

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Uhh pakker og personlig post, er da noget af det skønneste. Og denne er også lækker.
God weekend.

Charlotte sagde ...

Ihh hvor godt du modtog min kæde-af-glæde-gave. Og jeg er glad for du kan bruge det. :0)
Her nyder vi det flotte vejr. Er dog ikke så længe ude af gangen, men lidt har også ret. Og den blå himmel samt sne'en er bare smukt!
God weekend til dig. :0)

Charlie sagde ...

LUCKY you - igen igen... =0)
Ja FLOT vejr i dag - men jeg forventer lige lidt mere varme fra i morgen - nå ja og så en kamel udenfor døren og lækker morgenbuffet. Vi ses om en uge - mon sneen holder så længe?? Kjel har lovet at passe på mine scrapsager mens jeg ikke er hjemme.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor må det da være skønt med alle de pakker :-) Jeg venter også spændt på en pakke som jeg havde håbet var kommet frem i lørdags, det er bare så skønt

Kirsten sagde ...

Hvor er du heldig :-)
Dejligt med alt den fine pynt, det kan man altid bruge :-)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Så begavet du bliver! Det er en lækker pakke, og der er da til masser af fine ting til mange timers scrapperi.

Dorit sagde ...

Fiiine ting, det er dejligt at få scrap liiige ind af døren ! Og sjovt at få noget andre har valgt, så blir man udfordret.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...