mandag den 7. juni 2010

Hjemme igen...


...efter 4 SUPER dejlige sommerdage i det svenske sammen med Charlie og vores "mænner".
Vi fik hygget, grinet, spist, vandret (mænnerne), scrappet (tøserne), handlet (i Gekås!!) oma...
Her et billede fra vores morgenbord og eksempler på de 30 soldaterkort jeg fik produceret.
Det var velforberedt hjemmefra, så vi ikke skulle slæbe maskiner med i stor stil, men kunne ha' det i vores tote.

1000 tak for gæstfrihed, søde Charlie og K. Det var 4 både fantastisk sjove og hyggelige dage.

TILFØJELSE... jer der venter på de næste 27 kort, kommer til at vente længe. Det er nemlig serieproduktion fra min side og da resten af kortene er magen til disse jeg har vist, kommer resten ikke på bloggen. :o) =0) ;o/


Tak fordi du kom her forbi. Sikken vandet strømmer ned idag. Tror Vorherre har åbnet for sluserne =0).
Det giver jo anledning til at udnytte tiden til indendørs sysler ;o) Hav (trods alt) en dejlig dag.
SES

Posted by Picasa

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er ikke spor misundelig, der er dejligt i det svenske.
det er nogle fine kort du her har nået, glæder mig til at se resten.
svigerinden

Charlie sagde ...

Hej med dig - TO sjæl en tanke - jeg har jo også lige uploaded vores tur (tihi). Selv tak - og tak for de fiine kort der var lige til at lægge i kassen. Tror måske jeg lige så en guldfisk svømme forbi mit vindue - kan det mon passe - VÅDT er det ihvertfald også her. =0)

Karina Beck sagde ...

Det må være dejligt at have en scrapveninde som man også kan dele fritid med. Det lyder i hvert tilfælde hyggeligt.
Flotte kort. Jeg vil se frem til at se de næste 27 ; ) : ) ; )

Gitte sagde ...

Det ser bare ud til, at I har fået slappet af og hygget Jer. Vejret var heldigvis også med Jer. Der er ikke meget at grine af, hvis I skulle sidde der i silende regn, som igår.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...