tirsdag den 1. juni 2010

SAM


Her er så mine nyerhvervelser fra SAM. Da de store 4"dies fra QK var på tilbud flere steder gik der lidt shop-a-mok i mig =0), så jeg måtte også ha' noget at opbevare dem i. Og karton er jo altid brugbart, ikk'? Desuden har jeg længe savnet et bredt udvalg af farver i stempelpuder, så her blev det til storindkøb af "cat-eye".
Ellers er det jo starten på en ny måned, og min nye header en fra vores indsejling til København med Norgesbåden. Alle byens tårne er altså et imponerende syn HVER gang man får lejligheden.
Tak fordi du fandt forbi min blog. Læg en lille kommentar, hvis du har tid, - så gør du mig glad.
Hav en ny dejlig dag. Første sommermåned - vi stiller vist alle en del forventninger til, at den virkelig byder på SOMMER... synes næsten vi er blevet snydt for foråret ;o/
SES
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

Ja sikken en høst - der var jo mange GODE tilbud - og nu har vi to tilsammen så mange QK paper doll kostumer at vi kan åbne et dukketeater!!! =0) Lækre ting med masser af muligheder for "fri leg". Glæder mig til at lege med. Ses snart - knus.

Karina Beck sagde ...

Wauw siger jeg bare, for en masse lækre ting, du har købt!!!! Jeg vil se frem til dine kreationer med dem ; )
Du må have en god dag.
Hilsen snothvalpen der stadig er syg ; ),

Gitte sagde ...

Hold da op hvor har du fået shoppe meget skønt scrap.:)
Sikke et smukt diamantbryllupskort du har lavet. Super lækkre detaljer. Vild med den måde du har lukket kortet. :)
Det var super hyggeligt at hilse på dig i lørdags.:)
Du må forsat ha' en skøn uge.
Knus

Heidi sagde ...

Wiiiiii total lækker indkøb du har gjort dig - glæder mig til at se hvad du får tryllet frem ;o)

Super flot billede du har fået på - det var det første jeg lå mærke til og måtte lidt stoppe op og studere ;O)

Charlotte sagde ...

Ja, sikke du har fået shoppet til scrappelageret. :0) Og jeg kan se du har købt den sommerfuglepunch jeg SÅ GERNE vil eje!
Jeg glæder mig til at se nye LOs fra din hånd med brugen af alle de nye sager.
Og så har du helt ret: Vi er blevet snydt for foråret - øv. Vi må da håbe at vejret nu endelig bliver bedre.
Sikke en flot header du har fået på!
Rigtig god dag til dig.

Charlotte Ravn sagde ...

Weeeee powershopping.....me like! :)
Sikke nogle skønne ting du har købt!
Jeg synes også at foråret har snydt os, så her nydes det gode vejr i fulde drag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...