mandag den 21. juni 2010

OSH


Så har jeg fået lavet en ordentlig stak kort til OSH færdige... dvs. NÆSTEN. Jeg mangler at sætte labels på bagsiden af de kort, der "står op" i kassen. Det sker næste gang, jeg besøger Charlie :o)
Jeg har lavet 110 kort... blandet julekort og "andre anledninger". Der er flere af samme slags (mellem 2 og 12) - enten fordi papiret kunne deles i lige store stykker - eller fordi det er samme skitse. En del af kortene har tekst i en lille oval - og mange af disse er Gitte Y.'s design - andre har jeg selv produceret. Mange af kortene er lavet med rester sat op efter Cecilies opskrift på "mønstret papir af rester", som hun har vist på sin blog (5.marts 2010). Inden i kortet sidder et foldet stk. A5 papir sat fast med en tynd strimmel dobb.klæbende tape i "ryggen", så der er god plads til at "skrive hjem".
Har du lyst, kan du læse mere om OSH - Operation-Skriv-Hjem - her: http://www.operationskrivhjem.dk/
Kortene sendes til vores udsendte soldater, læger, sygeplejersker mmm. så de nemt og gratis kan sende en hilsen hjem til deres kære.

Tak fordi du kom her forbi. Lægger du en lille kommentar, bliver jeg rigtig glad.
Glæder mig til at komme uden for... idag ser det da ud som om, at sommeren er på vej.
Hav en dejlig dag...
SES
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Gitte sagde ...

Jøsses, hvor er du effektiv. Jeg får helt dårlig samvittighed. Men tror, jeg også lige skal besøge Cecilies blog. Det lyder som en god ide, for restepapir har man jo masser af.

Karina Beck sagde ...

Oj, oj siger jeg bare... hvor har du været flittig!! Og flotte kort. Du kan godt klappe dig selv på skulderen. Jeg glæder mig til at høre om, når den første kasse er sent ud og hvordan de udsendte modtager ideen ; ) : )

Charlie sagde ...

Hej du - jamen det er da helt fantastisk overvældende - glæder mig til vi mødes og får dem klar og mærket. Håber altså du fik holdt ferie på Langeland samtidig - de ser superfine ud. Knus herfra

Anonym sagde ...

Det er godt nok en masse og meget fine kort du her har fået fra hånden, man får helt dårlig samvittighed,men jeg skal nok prøve at få lavet nogle flere end der allerede står på hylded.
Det er jo i en god sag tjeneste.
svigerinden

Gitte sagde ...

Nøj hvor har du været flittig, sikke mange skønne kort. Så det godt på cecilies blog, det er en super god måde at bruge sit rest papir på:) Det er i min gemmer. ;O)
Du må ha' en skøn uge og weekend.
Knus

Charlotte Ravn sagde ...

Hold da helt op, hvor har du været flittig! Sikke mange skønne kort!

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Sådan! Det er virkelig godt gået, og dine kort ser rigtig godt ud. Glæder mig til at se mere på onsdag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...