torsdag den 7. juli 2011

Tyrkiet 3 &4




Her er de næste 8 sider fra Tyrkiet. Albummet jeg bruger er ikke mere end ca. 25x25 cm (købt for længe siden)... Jeg skærer et 30x30 ark 2 gange (fra hjørne til hjørne) - så kan der blive til begge sider og albumsiden er i forvejen sort.
Øverste collage er fra stranden neden for hotellet... både i høj sol og i kraftig vind =0). Vi kunne kigge op til/på borgen fra vores strand. Og så er de øvrige billeder på collagen fra én af vores gåture ind til Alanya by.
På den nederste collage er det synsindtryk fra byens grøntmarked.
Jeg har brugt QK-alfabeterne Relaxe, Teriyaki og Marisa.
Tak for jeres søde kommentarer... de gør mig rigtig glad =0)
Her er der regn og gråt-i-gråt... men vi håber solen titter frem lidt op ad dagen...
Hav en dejlig torsdag.
SES
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Mette sagde ...

Uh...man kommer i feriestemning !
Så er billetten til Scrap´n´dream bestilt og jeg glæder mig til hyggeligt selskab med alle jer scrappe-osh-piger ;-)

Annette / aka sagde ...

Dejlige sider igen.
Især dine grøntmarkeds-billeder er smukke - og de sider lyser vældigt op.
Fint at se hvordan I forstår at hygge jer - med en lille en.....eller rettere - en lidt større en !!
Jeg synes du har rigtig mange spændende bogstavdies. Det giver god afveksling.
Her skinner solen, og det er virkelig varmt udenfor.Puuuuha...

Kirsten sagde ...

Hvor er det sjovt at se dine Tyrkiet-LO'er :-D
Der er flere ting jeg kan genkende fra da vi var i Alanya ;-D

Sivsko sagde ...

Hvor ser det bare lækket ud og super god idé med at bruge papiret på den måde :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...