mandag den 11. juli 2011

Tyrkiet 5 & 6 mmm.



Allerførst tak for jeres kommentarer til min "fuglemystik"... ;o)
Jeg er selv nået frem til at det MÅSKE er en bomlærke. Dens gule fjerdragt fik mig på disse tanker, og så havde den en rigtig fin sang.
Men min gamle lærerkollega, Henrik Lieberkind, (søn af ham fra TV...) - som er naturvejleder i Helsingør Komm. - vil jeg konfrontere med billeder og spørgsmål.... så får I nyheder, når jeg hører fra ham.

Ovenfor har jeg de næste par collager fra Tyrkiet. Som det fremgår er det fra vores bustur ind/op i Taurusbjergene (fantastisk tur). I kan (håber jeg da...) selv læse om oplevelserne. For os var det meget fremmedartet og med mange nye oplevelser.

Igår var jeg sammen med Cecilie i HQ, hvor vi hjælp Charlie og Fifty med at klargøre, optælle, sortere og pakke kort i kasser. Idag til morgen bliver de fragtet afsted mod flyveren, der tager dem ud i ørkenen mm.
Det blev til 1177 kort - imponerende, hvad vi kan tilsammen.
I kan læse mere på OSH-bloggen (klik på link i min sidebar).
Lige et foto af Fifty midt i alle kortene til de 2 store stationer, lige før de røg i kasserne. Han var en glad bjørn =0)



Hav en dejlig dag... her har vi HØJ SOL OG BLÅ HIMMEL!!!
SES

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Sivsko sagde ...

Super flotte sider til feriebogen - det bliver godt med den sorte stribe der er gennemgående.
Hvor ser det bare super hyggeligt ud i HQ, men det har også være et ordentlig omgang kort der skulle klargøres. :-)
Krammer Heidi
P.S. her er det lummer varmt

Charlie sagde ...

Hej ven og 1000 tak for i går - FINT foto af Fifty og de 874 kort! Og spændende kig ind i den tyrkiske verden -tak for det. =0)

Annette / aka sagde ...

Vi er 2 her, der har kigget i fuglebøger og 1 der har forsøgt at udregne hvilken størrelse fuglen egentlig har, når man ser den nedefra på den afstand. Men det kan nok ikke blive til en skægmejse alligevel. Men pjusk, næb og facon passer.
Igen tak for en tur til Tyrkiet. Herligt at kommer der på denne måde.

Det er godt nok mange kort I har klaret. FLOT. Sjovt at se billede fra HQ. Genkender jo stedet.

Og hvad er det så lige der holder dig på Sjælland - og udelukker en tur her til egnen ??? Ja, jeg spørger bare.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...