fredag den 15. juli 2011

Tyrkiet 7 & 8

 
Dette er de sidste dobbeltsider i Tyrkietalbummet. Øverte collage er dels fra småture tæt på hotellet og nederst fra Alanyas havn, som er fyldt med skibe/både der tager én ud på forskellige sejlture... svømning, dykning, grottebesøg samt delfin- og hval"safari"...
Nederst 1. og sidste side i albummet dels med billeder fra flyturen samt det tyrkiske flag, dels med værelses"nøglen" og boardingpas.
Det var alt for denne omgang.
Her er det IGEN!!! en regnfuld dag... hvor mon sommeren har gemt sig?? Poolen står jo dér og bliver KOLD!! :o(
Nyd week-end'en alligevel... jeg har travlt med en overraskelse, som nok skal blive røbet... om et pænt stykke tid!
SES
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Flotte sider til rejsebogen fra Tyrkiet. Lækre billeder du har taget dernede. Herligt at du har gemt både boardingpas og "nøglen". God ide at komme det på siderne.
Tja - sommeren forsvandt lige lidt.. Håber da stærkt, at den vender retur snart. :0)
God weekend og tak for de altid søde kommentarer på min blog - det varmer.

Gitte sagde ...

Super flotte sider i dit rejsalbum. Super god ide at du har gemt boardingkort og "nøglen"
Skønne billeder du har taget i Tyrkiet. Tak for rundturen det var hyggeligt at kigge med. Det er det tætteste jeg kommer på sommerferie til udlandet i år:O)
Du må ha' en rigtig dejlig weekend
Knus

lam sagde ...

Som altid skønne rejsesider, så man i den grad for lyst til at vende Danmark og regnen rygge og drage afsted på eventyr. der er bare lige det problem at jeg ikke ahr ferie endnu, så jeg må nok tage endnu en uge på job med våde børn.
God weekend

Dorit sagde ...

Dejligt med de rejse-sider du laver, så er der noget at kigge på for børnene og for jer at genopfriske de varme himmelstrøg, når vinterens lange aftener stunder til !
Nåå, du er måske også ved at flette tasker, det tager nemlig meget af ens tid. Knus og god weekend.

Annette / aka sagde ...

Det er igen rigtig flotte sider fra Tyrkiet. Og dit papirvalg er jo perfekt.
Jeg gider ikke høre om hemmeligheder - inden du kan afsløre dem. Det har min nysgerrighed det rigtig dårligt med....hæhæ.
I dag, lørdag, skinner solen altså her. Og der er faktisk ret pænt vejr.
Desværre skulle regnen vende tilbage i morgen - utroligt, hvor alt det vand kommer fra !

Charlie sagde ...

Hvis jeg lytter godt regner jeg med at kunne høre glad plasken fra poolen i dag hvor det er sommer i Danmark igen (så længe det nu varer). UHA jeg er bagud herinde med kommentarerne lige p.t. men jeg er jo så heldig at se hele albummet når vi ses igen. Knus og god weekend.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...