tirsdag den 22. november 2011

Hjemme igen... (2. udgave)

UNDSKYLD...min PC har vist fået influenza... (fnis) men her er COLLAGEN...IRL !

... efter 14 fantastiske dage i Vietnam. Vi har været en del af en dejlig rejsegruppe, som med Albatros og Bjarne Fristed i spidsen som rejseleder, har været på rundrejse i Vietnam.
Billedcollagen er med lidt indtryk i tilfældig rækkefølge ;o)
Vi startede i det nordlige og besøgte Hanoi og Ha Longbugten - fløj til Hué (bl.a. med sejltur på Duftenes flod) og Hoi An (Vietnams Venedig) - fløj til Saigon (Ho Che Minh City) bl.a. med Cu Chi tunnelerne som spillede en væsentlig rolle i Vietnamkrigen og sluttede i Can Tho i syd (Vietnams smukke og frodige spisekammer) med en tur til et af landets sidste flydende markeder. Før sidste overnatning tilbage i Saigon havde vi afskedsmiddag på en restaurantbåd, der sejlede på Saigon River. Vi landede i morges kl 6.15 efter næsten 14 timers flyvetur via Bangkok.
Nu er kufferterne tømt og vaskemaskinen snurrer... nu gælder det at holde "skruen i vaandet" til det bliver aften, så vi kan "æde" jetlag'et.
Der ligger MANGE billeder som skal redigeres og scrappes... jeg GLÆDER MIG...


Tak for jeres søde kommentarer, mens jeg har været på langfart. Jeg prøver at nå et par blogrundfarter de næste par dage...
Hav en dejlig dag... i anderledes temperaturer, end vi har været vænnet til... ;o)...
SES

13 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Velkommen hjem fra Vietnam. Dejligt at høre, at det har været en god og oplevelsesrig tur.
Og når du så er helt frisk igen sætter du nok den billedcollage ind, som du skriver om.....hihi.
God fornøjelse med vasketøjet - og jetlaget !

Anonym sagde ...

Hjertelig velkommen tilbage.
Lyder som en spændende tur. Glæder mig til at se billeder.
Sov godt i nat ;0) knus Anne-Mary

Charlie sagde ...

Hej og velkommen hjem igen. Du har været SAVNET.. =0). Og jeps - her er NISSEkoldt herhjemme - vi fryser også. Knus. FLOTTE fotos.

Annette / aka sagde ...

Sådan - tak !
Nu kan jeg også se billederne. Og hvor ser det smukt og fremmedartet ud. Og så alle de farver !
Det må være lidt surt at komme hjem til denne klamme tåge og kulde.
Men dejligt at have dig her igen.

Kirsten sagde ...

Velkommen hjem, - øjjj det må have været en spændende tur :-)
Jeg glæder mig super meget til at se nogle fine layout fra turen :-)

Cecilie sagde ...

Velkommen hjem (kan jeg tillade mig at sige det, når jeg ikke selv er i DK?). Jeg glæder mig til at se billeder, som du får dem scrappet. Det må have været en super spændende tur.

Kram

Karina Beck sagde ...

Wauw, en flot fotocollage. Det ser SÅ spændende ud! Jeg får total rejselyst!!!!
Jeg vil se frem til mange flotte billeder og altid fra dig spændende historier! Føler du dig presset nu ; ) : ) ; )
Jeg var overbevist om, at du var ude og rejse, for jeg manglede dine kommentarer ; ) : )

Gitte sagde ...

Ej har I været i Vietnam, det lyder godt nok spændende. Velkommen hjem.:)
Waouw sikke nogle skønne billeder du har taget. Glæder mig til at se flere billeder og "høre" om jeres oplevelser fra jeres skønne tur.
Tænkte det samme som Karina, siden du ikke havde lagt kommentarer i blogland det sidste stykke tid :O)
Håber i fik "ædt"jetlag'et. :)
Knus

Mio sagde ...

Velkommen hjem : ) var også sikker på du var et eller andet sted vi har jo savnet dine skønne kommentarer : )
Sikke nogle skønne billeder og turen lyder helt fantastisk, suk man får helt lyst til at rejse : )
Glæder os til at flere ting fra din hånd : )
Husk at pakke dig godt ind for her i DK er der koldt brrrrrr..
Rigtig god dag ; )

Charlotte sagde ...

Åhhh - så du har været i Vietnam. Heldige du! :) Det er nogle dejlige billeder du viser i collagen, kan især godt li det med drengen i båden sammen med alle bananerne. :)
Jeg siger, som flere andre her: Nu får jeg totalt meget lyst til at rejse!
Velkommen hjem - håber jetlag'en ikke var alt for slem.

Mette sagde ...

Velkommen hjem, jeg har været SÅ spændt på at høre om jeres tur og vil glæde mig til at se hvad du skal kreere de næste par måneder. Pas nu på du ikke bliver forkølet her hjemme i kulden ;-)

Sivsko sagde ...

Igen - dit heldige asen - bare jeg kunne rejse sådan :-) Håber I har haft en fantastisk tur - krammer Heidi

Mette W. Sørensen sagde ...

Velkommen hjem! Hvor må det have været en fed tur, det lyder jo også sådan:-) Herlige feriebilleder.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...