lørdag den 5. november 2011

OSH-kort 6




Disse kort er lavet med min embossing folder, som jeg købte af Gitte Y på S'n'D. Jeg har pyntet med lidt brugte frimærker fra J.'s lager. De er sat op på sort karton og kortene er delt op i mærker med kongehus/gardere/DK-bygninger (til voksenkort) og børnetegninger/legetøj (til børnekort) - men det kan man jo selv om, om man vil lade sig styre af...  ;o)
"Knus og kram/savner dig" kan vel bruges til de fleste kort, der går mod nord fra ørkenen... ;o)  ;o)
Måske ses vi i dagens løb til SAM.
Jeg er i hvert fald på plads tæt på Fifty og mine gode scrap-veninder... så sig hej, hvis du kommer forbi...
Håber din dag bliver god...
SES

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Sikke en god ide med de frimærker. Du er da genial. Den ide kunne jeg godt finde på at lifte, for jeg har jo også den folder.
Jeg håber du har en dejlig dag - men mon ikke ? Du er jo også i godt selskab.
Fortsat god SAM.

Anonym sagde ...

Sikke en god ide og så kan man få brugt sine frimærker på en sjov måde, tak for den ide.
Bodil

Karina Beck sagde ...

Sikke en sød ide at bruge frimærker sådan.
Tak for sidst- Det var hyggeligt at hilse på dig igen.

Mio sagde ...

Sikke en god ide med de frimærker : )
Hyggeligt at hilse på dig, er spændt på at se hvad du hitter på med dit nye papir ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...