onsdag den 30. november 2011

1. søndag i Advent

Her kommer så billeddokumentation af hele banden under seancen med uddeling af Adventspakker...
Efter at "strenge" farmor havde besluttet, at vi ALLE skulle have spist færdigt, inden de "udstillede" pakker måtte åbnes, var det næsten umuligt at få et billede hvor 6 kvikke og spændte unger sad stille i sofaen (som det sig hør og bør)... fnis...
Men det LYKKEDES...
Fra venstre ses:
Sofie, Hans, Osvald, Viggo, Carl og Herbert... er de ikke cute...

Og så går det løs fra i morgen... med decemberblogging... jeg lover ikke noget... MEN vil VIRKELIG "lægge mig i selen" for at være på HVER dag. ;o)
Hav en dejlig onsdag... vi er på vej til formiddagsforestilling i den lokale Bio for at se Niceville...
SES

10 kommentarer:

May Britt sagde ...

Sikke en dejlig flok... og nok lidt svære at få på et billede...

Anonym sagde ...

Hvor er de søde!
Sjovt at se de to mindstes interesse for alle de stores udpakninger.
Sommetider er det godt med en STRENG bedste. Det kender jeg alt til, fnis!
Knus Anne-Mary

Annette / aka sagde ...

Sikke en dejlig sofafuld unger...og sikke et skønt billede.
Det har garanteret være en dejlig dag - trods den barske bedstemor, der synes man skal vente med det spændende til sidst !!!

Tillykke med din lækre candy. Hvor er du heldig.

Jeg er også spændt på om jeg får juleblogget....uha, det bliver hårdt. Og slet, slet ikke som sidste år. Jeg må snyde mig om ved alle ting i år, tror jeg. Der bliver ikke tid eller overskud. Men jeg vil da prøve, selv om det måske bliver kedeligt at læse.
Vi får se.

Cecilie sagde ...

Hvor hyggeligt med adventstraditioner, også selvom det er hårdt for ungerne at vente. Jeg synes, det er sejt og rigtigt, at det skal være sådan.

Jeg glæder mig til at læse din juleblog.

Mette sagde ...

Sikke en skøn flok, hvor er jeg misundelig ;-)...Det bliver sikkert min tur engang (håber jeg)

Annette sagde ...

SUPER dejligt billeder af alle de kære børn. Mon ikke hurtigt de glemte den "strenge" Farmor, når først de kom igang med gaverne!

Sivsko sagde ...

Super fint billede og dejligt at det lykkes :-)

Ditte sagde ...

Hvor er du dog "rig", med alle de skønne unger ;)
Glæder mig til at følge dig i december, ved endnu ikke om jeg er med i år, ser lige hvad dagen bringer.
God 1. december til dig ;)

Mio sagde ...

Sikke et skønt billede : ) Kan godt lige forstille mig at det har krævet sit at få dem til at sidde stille så længe at du fik taget et billede tihi....
Dejligt at du er med i julebloggeriet : ))

Charlie sagde ...

Nåh hvor de er søde hele bundtet - hvis de rykker lidt sammen kan der vel på et tidspunkt godt blive plads til en mere?? dobbelt fnis... God december - vi ses hist og pist.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...