torsdag den 1. december 2011

juleblog #1

Her er den så... mandens julekalender for 2011. Ikke at det er en overraskelse, at det er dette billede der kommer på idag... men... tradition er det.
Han har fået lov at liste rundt om og kigge på den siden i søndags (hvor de store drenges blikke tit dvælede ved den!! - fnis). Og J. har glædet sig til, at det sku' blive denne specielle torsdag... =0)

Kalenderlyset vil jeg ikke prale med...
Vi har nemlig allerede haft besøg af vores drillenisse, som har gemt vores adventsstage et hemmeligt sted!!
Så p.t. står vores kalender-bloklys "bare" på bordet...
Lur mig om nissen ikke bliver træt af at se på det sjusk, så den pludeselig dukker frem i lyset igen ;o)


Jeg håber, at I alle får en dejlig dag... og glæder mig til at kigge forbi hist og pist, for at se hvem der blogger med...
SES

10 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Allerførst: Sikke en smuk header. Den oser virkelig af julestemning.
Og J er jo en heldig mand med den kalender. Jeg husker godt sidste års ditto.
Og så må han på afvænning i det nye år....
God dag til jer derovre på øen.

Karina Beck sagde ...

Flot kalender. Jeg er sikker på at Henning ville blive grøn af misundelse ; ) : ) Han må nøjes med en chokoladekalender med Belgiske chokolader.
De kan være frække sådanne nisser ;)
God 1. december til jer.

Mette sagde ...

Wiiii...dén julekalender må gerne flytte hjem til mig ;-)

May Britt sagde ...

Lækker kalender.. og ja der er desværre altid drille nisser overalt.. hi hi

Mio sagde ...

Nøj sikke en flot kalender tihi.. sikker på Toni ville have den stående ; )
Det er noget værre noget med de nisser, synes de er alle steder : ) hos mig fandt jeg lysestagen, men nissen havde glemt kalenderlyset : 0
Glædelig 1 dec

Cecilie sagde ...

Altså, traditioner er jo egentlig aldrig overraskelser, så den her er perfekt. Jeg kan sagtens forestille mig, at J synes, det er skønt - og at drengene kigger langt efter den. Det ville K også gøre.

Jeg glæder mig til at følge med her hos dig i december.

Bettina Hobel sagde ...

Det er da en værre nisse i har hjemme hos dig, ham må då gerne beholde;0). Jeg tror lige jeg vil kopier den kalender til min far og svigerfar næste år. Kan du have en god december. Knus

Dorthe sagde ...

Iiiih hvor er der julehyggeligt herinde hos dig. Jeg vil vædde på den julekalender er faldet i god jord. Vi ses helt sikkert i løbet af december, jeg er også en af dem der har tænkt sig at blogge hver dag.

lam sagde ...

Sikken en skøn og rigitg jule header, du har fået.
Glædelig 1 december

Charlie sagde ...

SUperflot header - det ser så godt ud. Og i dag før K IKKE din side at se - han får jo stadig IKKE sådan en ølkalender. Kender godt det med drillenisser - et år var vores juletræstæppe væk - det var en krise der ville noget at opdage den 23.12. =0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...