onsdag den 14. december 2011

juleblog #14

Tak for kommentarerne til min nissefar... og JO, Charlotte... det var dig jeg havde i tankerne. Jeg kan huske, at du også viste et billede af din, og så blev vi enige om, at de måtte være fætre... Men nu fortæller Dortesjs at hun også har én... ha-ha... hvor er det sjovt... gad vide hvor stor familien er... fnis...
Nå, men i går fik jeg skrevet julekort... endelig... det har trukket lidt ud i år... og ét af dem er dette.
Med i vores julekort kommer der (næsten altid) et specielt (computer)-julebrev om årets gang her hos os... har du traditioner om det samme? Og der ud over er der altid en personlig hilsen, som bliver skrevet i hånden.


Og så er der fødselsdag i "familien"... Lazio fylder 4 år... og han er blevet så stor og er så dejlig og så sød ved alle børnene...TIL LYKKE...

I dag tegner vejret lidt lysere end i går... heldigvis... hold da op, hvor jeg glæder mig til det vender og går mod lysere tider...
Hav en dejlig dag... - HUSK håndboldpigerne spiller igen i aften... TA-TAAAA...
SES i morgen

11 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot julekort. Og flot hund! Jeg var slet ikke klar over at I havde hund!
Synes ikke, at jeg har set layouts med ham ; )
Det er dejligt, at vejret er flot, for jeg har fri ; )

Pia Odgaard sagde ...

Skønt kort. Flot med nodepapiret. Tillykke med vuffen :)

Mio sagde ...

Fint julekort, og tillykke med ham, viste heller ikke i havde hund også ovenikøbet en Lap : )
Jeg er ret glad for at det nu er lyst, vi har strømafbrydelse, og det eneste jeg kan se til at at surfe rundt på Ipaden ; )
Hurra for gaskomfur så kan jeg da få mig en kop kaffe tihi...
Rigtig god dag.

Mette sagde ...

Nårh...hvor er Lazio sød, sikke nogle øjne ;-)
Vores julekort er også efterfulgt af et computerbrev om året der gik, det er jo ikke ALLE der er helt opdateret, og ellers ville jeg aldrig blive færdig med de 70 kort jeg sender ;-)

Annette / aka sagde ...

Rigtig flot julekort - og jeg synes jeg kender de små tags...
Dejlig Lazio - tillykke med ham.

jeg PLEJER at håndskrive rigtig mange julekort. Ikke to får samme skrivelser.
Men i år, håber jeg at få skrevet en hilsen på computer som jeg kan kopiere....med en fortælling om sidste nyt herfra. Jeg kan overhovedet ikke huske, vi har lavet andet i år....
Så ambitionsniveauet er lavt her.
God 14. december til jer.

May Britt sagde ...

Sødt julekort... og tillykke med Lazio... mangler stadig at få skrevet julekort men får forhåbentligt skrevet et par stk i dag og resten i morgen... skal til julefrokost i aften men ser nu heller ikke håndbold.. hi hi

Charlotte Ravn sagde ...

Uh jeg må vist hellere få taget mig sammen til at få skrevet julekort!! Tillykke til Lazio!
jeg har da også sådan en nisse ;) Han sidder altid i juletræet og er fra da min søn var lille. :)Super hyggeligt at følge med i din juleblog, selvom jeg ikke lige får kommenteret!

lam sagde ...

Sikken et skønt julekort, jeg må se at få skrevet mine. Tillykke til vovsen.
Øhh det der med det lyse vejr, det må være skrevet i morges, for resten af dagen har det sq været noget blæsende og trist

Bettina Hobel sagde ...

Sikke et flot julekort, håber at jeg får skrevet vores i weekenden. Tillykke med Lazio, hvor ser han sød ud:o)

Linda sagde ...

Tillykke med hunden;-)
Ja og de vandt de danske piger:-)))

Ditte sagde ...

Tillykke med vufferen ;)
I år tror jeg virkelig ikke der bliver sendt julekort fra os. Det er første gang EVER! Førhen skrev jeg alt i hånen, men efter håndoperation kører det slet ikke, frustrende! Min håndskrift var faktisk ok, og nu er jeg ikke synderligt stolt af den.
Så de sidste par år har kortene godt nok været hjemmegjorte, men det skrevne klarer jeg på PC ;)
Du er vel glad, pigerne vandt jo, måske jeg så skal til at se lidt håndbold... Klem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...