torsdag den 8. december 2011

juleblog # 8


Et lidt hurtigt indlæg... foto fra vores Advents-tam-tam... Hans og Sofie er dybt optaget af at lege med biler. Det gælder jo om at lære kusinen op i nogle af de vigtige ting i livet - ikk'?
De to har det bare så hyggeligt sammen - elsker også at lege med madting sammen - og Hans er så omsorgsfuld for hende... ;o)

Idag skal jeg til tøsefrokost med 4 "gamle" kolleger...det er altså så hyggeligt :-)

Og vejret er jo vidunderligt... høj sol og en smuk blå himmel. Har lige travet den sædvanlige time og udsigten over Øresund er FANTASISK!!
Hav en dejlig 8. december.
SES... i morgen.
Posted by Picasa

10 kommentarer:

Linda sagde ...

Håber frokosten var god:-)

Annette / aka sagde ...

Det er så hyggeligt med de unger. Jeg havde også 2 ældre fætre, der oplærte mig i at lege med biler og lege vilde dyr. Selv i dag kan vi snakke om det. Men da vi var sammen på Valdemars slot for nylig, og så legetøjsmuseet, gik mine fætre helt amok da de så et dukkehus som mit. Det kunne de mindes at have lært af mig. Det husker jeg slet ikke.
Så der bliver grundlagt minder og historier til mange, mange år frem i tiden i din stue. NYD DET.
God aften. Hold på hat, tænder og briller.....Det stormer vildt her.

Dorit sagde ...

Hvor er de bare søde de to, man kan næsten se de har en "alliance", og det bliver garanteret for ever !
Håber du har det godt på alle måder efter frokosten, der er nok blevet grint og snakket til den store guldmedalje, det er superhygligt at få sludret med de andre "gamle" tøser.

Cecilie sagde ...

Skønt, at ungerne har et godt forhold. Det må være dejligt at opleve.

Jeg håber, at du havde en dejlig dag.

Ditte sagde ...

Søde børn ;)
Sådan en gåtur kunne jeg godt trænge til.
Håber du spiste lige til IKKE at få maveonde...

lam sagde ...

hvor er de søde og jeg håber frokosten var fantastisk

Bettina Hobel sagde ...

Hvor er det dejlig når de kan hygge sig så godt sammen.
Håber du har haft en god frokost, og at du nåede hjem inden stormen kom.

Dorthe sagde ...

Søde unger! Her er vejret langtfra vidunderligt - Regn og rusk og KÆMPE vandpytter allesteder :)

Mio sagde ...

Super dejligt billede : ) hvor er de søde. Hvor stor aldres forskel er der på de to ?
Håber du havde en dejlig frokost.
God aften : )

Karina Beck sagde ...

Hvor er det dejligt, at de to er så glade for hinanden!
Håber at det var en hyggelig frokost.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...