lørdag den 17. december 2011

juleblog # 17

NÅ... så blev der sat en bremse for pi'erne i Braz...
Syn's faktisk de spillede OK... men franskmændene var stærke...
Lad os X'e for, at det så bli'r til bronze mod Spanien...

Her er den sidste håndfuld Valentines kort til OSH. Egentlig troede jeg, at det var slut med Valentines kort dertil. Men under oprydning "faldt" jeg over noget karton, der var doneret til OSH, som jeg havde fået af Charlie. Og da jeg i Netto netop var "faldet over" dette nye tape til "no money", blev jeg enig med mig selv om (det var ret nemt ;o)), at jeg lige fyrede det karton af i en "serieproduktion".
Så der blev 26 Valentineskort - med stort set samme opsætning ;o). Hjerterne er skåret i noget bølgepap fra en Aldi-julepakke, "Love" er QK die (til halv pris på SAM) lidt sej tape fra Netto (5 ruller á 15 meter for 20.- kr...!!- i denne uge), en sløjfe af bånd fra Søstrene Greene... ding - dong... så var den hjemme...:o)
De øverste kort er bl.a. restepapir fra Henrik og Anette's bryllupsalbum. Der er stadig lidt rester, som jeg skal prøve at pusle til Valentineskort... vi får se...hvor meget jeg når.

Angående gårsdagens indlæg - så er billedet fra Julemandens sommerhus, som ligger på "bagsiden" af "hjertebjerget", hvor man kan besøge Uumannak.
Og ja... VORES børn er altså også flyttet hjemmefra... (for LÆNGE siden), men har du én gang været på Grønland, vil du gribe ENHVER lejlighed til at GENSE det SMUKKE - SMUKKE land højt mod nord. Bare jeg skriver disse ord banker mit hjerte hurtigere...
Så vi to gamle "hø"-nisser sidder hver dag og følger Lunte, Puk, Gemyse og hr. Mortensen (bl.a.) på deres færd over indlandsisen... ÅH... der er SÅ smukt... DET SKAL OPLEVES!!!
Måske jeg skulle lokke jer ved at "smide" nogle LO'er fra turen på bloggen??? (fnis)

Jeg håber, du får en dejlig dag. Tak for alle jeres kommentarer... hvor er det skønt at blogge specielt i december... =0)
SES

8 kommentarer:

lam sagde ...

Igen utroligt så produktiv du er, rigtig søde kort.

Karina Beck sagde ...

Du er alså super god til det der ding dong! Flotte kort!
Ja, tak til layouts fra Grønland!
God weekend.

Pia Odgaard sagde ...

Super søde kort :) Jeg ville også rigtig gerne til Grønland engang, men jeg er lidt af en "frossenpind", så ikke sikkert jeg ville holde så længe udenfor LOL

Annette / aka sagde ...

Utroligt så produktiv du er.
Ding dong 26 kort....næsten til no money...Og så er det jo altid sjovere. hihi.
Ja tak til LO fra Grønland. Der har jeg da aldrig været - heller aldrig.
E har været der i 3 dage !

Ha en hyggelig lørdag. Incl. børne-TV.

Bettina Hobel sagde ...

Hold da op, bare ding dong og så blev det til 26 kort.... kunne være jeg skulle i lære hos dag;). Vi vil meget gerne se dine LO'er fra Grønland. God weekend.

Heidi sagde ...

waww du ligger da ikke på den lade sidde :) Ja suk jeg vil også gerne ha den oplevelse - og måske det er en af de ting jeg også skal nå i livet ;)

Mange julekram fra mig

Dorthe sagde ...

Sikke en stak kort du igen har fået lavet til OSH. Jeg gad da godt til Grønland - men det er jo ikke helt gratis altså... *G*

Mio sagde ...

Ja tak til Lo'er over Grønland : ) og wow bare liiige 26 kort wupti ; ) du er da sej . Dejlige kort til OSH : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...