mandag den 5. december 2011

juleblog # 5

Sidste søndag, da hele flokken var til Advents-tam-tam, fik vi denne flotte tegning af Carl. Carl er 5½ år og kan godt lide at tegne. Det ses, at han arbejder med sagen, for at det skal blive flot... og han har det ikke fra fremmede for både hans mor og far er dygtige til at male og tegne.
Jeg er så glad, når jeg får tegninger, hvor jeg kan se de har gjort sig umage (undskyld... det er vist et lærerord der hænger ved...) ...=0)
Vi har heldigvis nogle kreative børnebørn, der elsker at tegne, male, klippe og klistre... så måske de kommer med til et scrap-crop en dag... det ville være sjovt.
Igår fik jeg lavet endnu en dåse (som den jeg viste i går) som jeg skal bruge senere på ugen... ;o)
Jeg håber, I har nydt week-enden og er klar til en ny uges start...
Jeg må vist igang med at gøre noget ved alle mine billeder fra Vietnam, så jeg så småt kan komme igang med album... det kribler lidt i fingrene... =0)
Hav en dejlig dag.
SES

13 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det er et sødt kort til farmor, og det ser virkelig også ud som om han har gjort sig umage.
Dygtige børn der gør sig umage må jo lige være dig.
Men lov mig nu, at lade være med at skrive karakterer og røde streger på.....tihi...
God 5. december.

May Britt sagde ...

Rigtig flot tegning... og dejligt med en kreativ familie... min datter er desværre ikke kreativ med scrap eller andet i den changer... men hun har et super god tag på alle dyr og har selv som 14/15 årige tilrede sin egen hest på hestevisker metode... det er siden hen blevet til adskillige heste... og det er vel også en for for kreativitet... hi hi... Go 5 dec...

Mette W. Sørensen sagde ...

5½ år... hold da op han er god til at tegne, men man lærer jo også af sine forældre:) Virkelig flot og sød tegning.

Ditte sagde ...

Det må jeg sige, han er da vist ikke bare dygtig, men talentfuld ;) Og skrive kan han også... Ham har I al mulig grund til at være stolte af ;)
Håber du får gang i Vietnam-billederne, ville ønske jeg kunne mærke en kriblen som du ;)
Juleklem på denne jule-mandag♥

Karina Beck sagde ...

Jeg ser mange tegninger hver dag og han ER virklig dygtig!
Jeg glæder mig til at se dine Vietnam layouts!

Dorthe sagde ...

Han skal nok blive til noget - når han allerede som 5 årig er så god til at tegne. Vi glæder os da til at se billeder fra Vietnam - det lyder spændende.

Mio sagde ...

Yebs meget dygtig til at tegne, når han kun er 5,6 år : )
Super flot, tegning, der vækker stor glæde : )
Glæder mig til at se lo, omkring Vietnam : )
God 5 dec

Bettina Hobel sagde ...

Hold op hvor er han dygtig, tror ikke nogen af mine store kan tegne så flot, selvom de er 20 og 22;0). Ham må I være stolte af.
Det bliver spændende at følge din Lo'er fra Vietnam. Hav en god aften.

Maja sagde ...

Flot tegning, tror bestemt også, at han kan blive dygtig tegner med årene, når han allerede nu kredser så meget om det ;-). Det er dejligt, når man har noget, man glæder sig til at lave. Man glæder sig jo næsten altid, men når det virkelig kribler i fingrene... Det er skønt :-)

lam sagde ...

skønt at se at kreativiteten blomstre i den alder

Linda sagde ...

Skøn tegning, ja hvem ved måske en da sidder sådan en størrelse til et fedt scrap arrangement;-)
God mandag aften

Charlie sagde ...

BRAVO Carl - det er da en tegning der kan smelte enhver Farmor og Farfars hjerter - men du har nu også nogle gode nogle af slagsen. Tak for kigget Margit og hils J.

Cecilie sagde ...

Det var godt nok en flot tegning fra Carl, og en helt dejlig gave til Farmor og Farfar. Det er skønt med kreative unger, der vil dele.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...