lørdag den 24. december 2011

juleblog # 24

Dette broderi af Jesu fødsel er et udsnit af to billedtapeter, som også var med på Munkerup Hus Udstilling "Bayeux-tapetets børn". De to tapeter viser Det ny testamente og Det gl. testamente sat op over for hinanden. Det smukke broderiudsnit faldt jeg for på stedet... og vidste straks, at det med sikkerhed skulle vises netop i dag...

Der ud over er der bare at ønske ALLE der kommer her forbi:
GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR
 Mange tak for alle jeres dejlige hilsener mens vi har juleblogget og tak for allebesøg og søde kommentarer. Det er jo LIGE præcis DET der gør SÅ hyggeligt og sjovt at blogge.
Forhåbentlig har flere af jer lyst til at følge mine indlæg fremover. Jeg har i hvert fald været forbi "nye opdagelser", hvor jeg vil "smide" en kommentar fremover i ny og næ.
Jeg håber, I får nogle dejlige juledage.
SES 

11 kommentarer:

Mio sagde ...

Også en rigtig glædelig jul til dig og dine : )

Det har været super hyggeligt at blogge sammen med dig tihi.. Også her i dec

Knus

Annette / aka sagde ...

Sådan ! Jeg kan godt forstå du kom i tanke om denne dag, da du så det billede/tapet.
De er smukt, og jeg er sikker på, det var en oplevelse at se de tapeter.
Det har været så hyggeligt at juleblogge igen, og du har ret i at man opdager "nye" venner på denne måde.
Se bare hvad vi to fandt sammen om sidste år ! Det var vel der, vi opdagende hinanden rigtigt.
Tusind tak for alle dine besøg og alle dine søde kommentarer hos mig.
Men især tak for den kontakt vi fandt udenfor blogverdenen. Det er så dejligt, og noget vi nyder her i hjemmet. Dig og J er nogle dejlige varme mennesker - og den slags samler vi på.

Rigtig glædelig jul til jer begge og jeres familie fra os alle 3 her.
Knus fra Annette

Gitte sagde ...

det tapet var så smukt, så perfekt at slutte rullen af med dette fine jule billede fra tapetet :)
En rigtig glædelig jul til dig og din familie
Juleknuz I

Dorthe sagde ...

Så blev det dagen! Tak for hyggelige bloggerier i December. Jeg vil ønske dig og din Familie en Rigtig Glædelig Jul.
Knus

Pia Odgaard sagde ...

Glædelig jul og godt nytår til dig og din familie :)

Mette W. Sørensen sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og dine:)

Karina Beck sagde ...

Flot juletapet!
Rigtig god jul til dig og din familie og tak for dine altid søde kommentarer.

Ditte sagde ...

Og en rigtig glædelig jul til dig Margit ;) Har været en fornøjelse at følge med endnu en julemåned her hos dig, juleklem!

lam sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og din familie

Annette sagde ...

Glædelig jul til dig og dine kære...

Charlie sagde ...

NÆH hvor fint - ja det skulle da selvfølgelig bruges juleaften. Vi har jo krammet og ønsket god jul - men nu gør jeg det også skriftligt. Ho Ho HO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...